۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴
کد مطلب : ۴۲۳۲۰
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لردگان خبر داد

تخریب کوره غیرمجاز زغال در لردگان

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لردگان از تخریب کوره غیرمجاز زغال در لردگان خبر داد و گفت: این کوره‌ توسط جوامع محلی و همیاران طبیعت شناسایی و به نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع‌رسانی شد.
تخریب کوره غیرمجاز زغال در لردگان
آیت حسنی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لردگان در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ از تخریب کوره غیرمجاز زغال در لردگان خبر داد و اظهار کرد: این کوره‌ توسط جوامع محلی و همیاران طبیعت شناسایی و به نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع‌رسانی شد.

وی تصریح کرد: از آنجا که متخلفان زغال‌گیری پس از قرار دادن درختان در کوره، محل را ترک کرده بودند، مأموران موفق به شناسایی و دستگیری آنان نشدند.
 
حسنی با بیان اینکه براساس ماده ۴۹ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل و مراتع مصوب سال ۱۳۴۶، احداث هرگونه کوره زغال در مجاورت جنگل ممنوع و منوط به دریافت مجوز از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری می‌باشد ادامه داد: این اقدام در راستای جلوگیری از تخریب جنگل‌ها و قطع درختان صورت گرفته است.

رئیس منابع طبیعی شهرستان لردگان بیان داشت: همچنین با دستور مقام قضایی، حدود ۷۰۰ کیلوگرم زغال غیرمجاز درقالب ۳۳ گونی از درب مغازه‌های پل قرح، روستای کلواری و دالوار از توابع بخش فلارد در این شهرستان کشف و جمع‌آوری شد.
 
وی گفت: هم‌اکنون هشتاد و دو درصد مساحت شهرستان لردگان جزء عرصه‌های ملی است که حدود پنجاه و دو درصد آن معادل ۱۵۷ هزار هکتار از این سطح را پوشش جنگلی تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۱:۰۴

27 Dec 2019