۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۴۲۳۱۰

۵۲۰ مددجوی چهارمحال و بختیاری به سفرهای زیارتی اعزام شدند

معاون فرهنگی کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۲۰ مددجوی این نهاد به سفرهای زیارتی، مشهد مقدس و قم اعزام شده‌اند.
۵۲۰ مددجوی چهارمحال و بختیاری به سفرهای زیارتی اعزام شدند
به گزارش جهانبین نیوز ، سید محمدتقی موسوی بیان کرد: برگزاری اردوهای زیارتی ازجمله برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد استان است که مددجویان در قالب طرح‌های مختلف به مشهد مقدس، قم و عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

وی افزود: در قالب این طرح از ابتدای امسال تاکنون ۴۰۰ مادر و دختر نیز به قم و مشهد مقدس و ۸۰ دختر بازمانده از تحصیل نیز در ماه رمضان به مشهد مقدس اعزام شدند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان بابیان اینکه در طرح «شوق زیارت» نیازمندان تحت پوشش این نهاد که تاکنون به سفر زیارتی مشرف نشده‌اند شناسایی و با کمک خیران و نیکوکاران به مشهد مقدس اعزام می‌شوند گفت: امسال در نخستین برنامه، ۴۰ مددجو در قالب این طرح به مشهد مقدس اعزام شده‌اند.

موسوی در ادامه با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه دانشجویان، طلاب و دانش‌آموزان باهدف تقویت نظام فکری، اخلاقی و مهارت‌های کاربردی در فصل تابستان خاطرنشان کرد: ۹۲ نفر از دانشجویان، طلاب و دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان به دوره‌های آموزشی مشهد و اصفهان اعزام می‌شوند.

شایان ذکر است، مردم نیک‌اندیش استان می‌توانند در راستای کمک به اعزام نیازمندان به سفر زیارتی مشهد مقدس به ادارات کمیته امداد در سطح استان و یا سایت «شوق زیارت» مراجعه کنند.

انتهای پیام  /1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۰:۳۵

27 Dec 2019