۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
کد مطلب : ۴۲۳۰۷
حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد:

انهدام پهباد آمريکا بيانگر اقتدار دفاعي کشور است

امام جمعه لردگان، از شکار پهباد جاسوسي 222 ميليون دلاري آمريکا به مثابه چالش جدي در قدرت نظامي آمريکا ياد کرد و گفت: اين امر نشان از اوج اقتدار ايران اسلامي دارد.
انهدام پهباد آمريکا بيانگر اقتدار دفاعي کشور است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمين سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته ابتدا خود و نمازگزاران را به رعايت تقواي الهي دعوت نمود وطبق فرموده امام علي (ع): مسولين و مومنان خواست ورع پيشه کنند و امورات شبهه‌ناک دوري کنند و سر هرسرفه ننشينند و هر لقمه اي را نخورند .
وي همچنين ورع و پرهيزکاري را در سيره عملي همه ائمه معصومين براي مومنان راه گشا دانست سفارش نمودند که انسان ها مي بايست در همه حال از امورات شبهه‌ناک پرهيز نمايند تا رستگار شوند.
 
امام جمعه لردگان در خطبه دوم با بازتاب فرمايش مقام معظم رهبري به اقتدار و قدرت جمهوري اسلامي ايران در سياست ورزي اشاره کردند و عنوان دانستند: طبق فرمايشات مقام معظم رهبري تنها نسخه شفابخش و عزتمند ملت ما مقاومت است که ۴۰ سال آن را اقدام و  اجرا مي نماييم .
 
تاج زاد, به نمونه ذلت بار رئيس جمهور فقيد مصر و افتادن به دامان آمريکا و کشورهاي در تجمع عرب اشاره کردند : سرنوشت موسي رئيس جمهور مصر نمونه بارز عدم مقاومت و عدم خودباوري و عاقبت کساني است که مغرور و خودشيفته هستند.
 وي، همچنين به سرنگوني پهپاد فوق جاسوسي آمريکا توسط قدرت موشکي سپاه اسلام اشاره کردند وخاطر نشان کرد: قدرت و ايستادگي ما باعث سربلندي و افتخارمان در سپاه شده است و اين اقتدار مرهون رهبري حکيمانه حضرت آيت الله خامنه اي است.
 
امام جمعه لردگان در ادامه، به شهادت سردار شهيد سپاه اسلام دکتر چمران اشاره کردند: وجود دکتر چمران در جبه ها باعث شد که روحيه خداشناسي و توحيد در بين جوانان موج بزند.
 
ايشان به تاسيس سازمان تبليغات اسلامي و  خدمات ارزنده و اقدامات تبليغي آنان اشاره کردند و در مجموع از متوليان اين سازمان خواستار شدند در جهت تعميق ديني مردم در روستاها اقدامات بيشتري را مبذول دارند.
 
وي، همچنين به سالروز مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و از مردم خواستند که اين مبارزه را در جامعه نهادينه و فرهنگ سازي نمايند و از اين موضوع خانمانسوز به صورت جدي جلوگيري نمايندو  از مسئولين و متوليان مبارزه با مواد مخدر اقدام عملي را خواستار شدند.
 
 ايشان، همچنين به ۶ تير سالروز سوء قصد به مقام معظم رهبري اشاره کردند و عدم موفقيت تروريست در به شهادت رساندن ايشان عنايت و توجه خاص خداوند باري تعالي دانستند.
 وي در پايان از مسئولين آبفاي روستاي خواستند مشکلات امور آب شرب روستاييان را پيگيري نمايند.
 
انتهاي پيام/630 ل
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۶:۳۷

27 Dec 2019