۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۴۲۲۹۸
رئیس اداره بیماران های خاص وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

آمار نگران کننده ناباروری در چهارمحال و بختیاری!/درصد مبتلایان به دیابت در بام ایران هشداری برای سلامتی!

رئیس اداره بیماران های خاص وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به شهرکرد گفت: نرخ ناباروری در چهارمحال و بختیاری بالاتر از میانگین کشوری است.
آمار نگران کننده ناباروری در چهارمحال و بختیاری!/درصد مبتلایان به دیابت در بام ایران هشداری برای سلامتی!
به گزارش جهانبین نیوز، مهدی شادنوش،رئیس اداره بیماران های خاص  وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،صبح امروز در دیدار با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، نرخ ناباروری در چهارمحال و بختیاری را 23 درصد در سال 97 اعلام کرد.

وی با اشاره به موفقیت های مرکز درمان ناباروری  در این استان افزود: در سال گذشته 154 مورد درمان موفق در این مرکز ثبت شده است.

رئیس اداره بیماران های خاص  وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه آمار مبتلایان به بیماری دیابت در چهارمحال و بختیاری را بالا و در ادامه بر ضرورت توجه به کاهش و کنترل بیماری های مزمن و غیر واگیر تاکید کرد.

شادنوش، ترویج فرهنگ خداپسندانه اهدای عضو بیماران مرگ مغزی را از دیگر پتانسیل های استان چهارمحال و بختیاری در حوزه درمان برشمرد.

رئیس اداره بیماران خاص وزارت بهداشت با اشاره به تلاش های این وزارت برای به حداقل رساندن مشکلات بیماران و کاهش پرداختی از جیب مردم و بویژه بیماران خاص گفت: سازمان غذا و دارو 96 درصد هزینه های تامین داروی بیماران خاص را برعهده دارد و مابقی توسط خود بیماران تامین می شود که با شناسایی نیازمندان و بیماران مستمند، 4 درصد باقی مانده نیز توسط دانشگاه ها تامین می شود.

شادنوش، توجه به بیماران بویژه بیماران خاص را از وظایف شرعی، اداری و اخلاقی مسئولین حوزه بهداشت و درمان عنوان کرد.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۰:۱۳

27 Dec 2019