کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون امور مشارکت‌های مردمی، مؤسسات غیردولتی و توانمندسازی امور مجلس سازمان بهزیستی :

مهم ترین ماموریت سازمان بهزیستی توانمند سازی توام با کرامت است/ سپاه چهارمحال و بختیاری در تمامی عرصه ها حضوری بموقع وتاثیر گذار دارد

28 خرداد 1398 ساعت 17:43

معاون امور مشارکت‌های مردمی، مؤسسات غیردولتی و توانمندسازی امور مجلس سازمان بهزیستی گفت: مهم ترین ماموریت سازمان بهزیستی توانمند سازی توام با کرامت است و موفقیت و سربلندی در این شرایط سخت اقتصادی نیازمند تلاش هوشمندانه و جهادی مدیران در عرصه های مختلف است.


به گزارش جهانبین‌نیوز، ذوالفقار یزدان‌مهر  در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: مهم ترین ماموریت سازمان بهزیستی توانمند سازی توام با کرامت است و موفقیت و سربلندی در این شرایط سخت اقتصادی نیازمند تلاش هوشمندانه و جهادی مدیران در عرصه های مختلف است. 

وی افزود: بر اساس اصل 21 و 29 قانون اساسی، مأموریت‌های سازمان بهزیستی بسیار گسترده و همراه با سختی های طاقت‌فرسا است و این گستردگی از بدو تولد انسان تا پایان عمر  وی را پوشش می‌دهد. 

معاون امور مشارکت‌های مردمی، مؤسسات غیردولتی و توانمندسازی امور مجلس سازمان بهزیستی  استفاده از ظرفیت ها و رویکرد مدیریتی صحیح را شرط تحقق اهداف در این وضعیت تحریم ها و پیچیدگی وضعیت اقتصادی دانست. 

یزدان‌مهر اصلی ترین و مهم ترین دلیل ظهور خانواده های تحت پوشش سازمان بهزیستی در جامعه را آرامش مسکن و شغلی ایشان عنوان کرد گفت: لازم است که در تمامی فعالیت ها اعتمادسازی و مردمی سازی لحاظ شود. 

وی از پرداخت  بیش از دو هزار و 640 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در سازمان بهزیستی خبر داد و گفت: لازم است مدیران با توانایی و همتی همراه با دانایی از این ظرفیت مطلوب بهره کافی را ببرند و  در کشور نسبت به جذب خیران  اقتصادی و خیران کارآفرین در زمینه اشتغال کوشا باشند. 

معاون امور مشارکت‌های مردمی، مؤسسات غیردولتی و توانمندسازی امور مجلس سازمان بهزیستی دلیل مشکلات اقتصادی را دولت محور بودن واگذاری هایی صورت گرفته، عدم وجود اقتصاد اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: رفع مشکلات اقتصادی، مردمی کردن اقتصاد است و لازم است  رویکردی مشارکتی مبتنی بر دانایی اجرایی شود.

وی به مسئله اشتغال و بیکاری به‌عنوان چالش امروز کشور اشاره و اضافه کرد: در سازمان بهزیستی بیش از 2 هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در نظر گرفته است که به‌صورت یارانه و تسهیلات جهت ایجاد و تثبیت اشتغال پرداخت می‌شود.

یزدان مهر خاطرنشان کرد: در سال گذشته،  یک هزار و 145 تعهد اشتغال بهزیستی چهارمحال و بختیاری بوده که با ایجاد اشتغال بیش از دو هزار نفر همراه بوده است، در سال جاری  پنج هزار و 636 نفرجویای کار هستند که ایجاد این تعداد اشتغال ملزم به عزمی راسخ و همت جهادی است.

وی با اشاره  به اینکه سپاه پاسداران چهارمحال و بختیاری همواره در تمامی عرصه ها حضور به وقت و اثر گذار داشته است، از عقد قرار داد ساخت 5 هزار و 252 واحد مسکونی با همکاری و کمک قرارگاه رفع محرومیت سپاه خبر داد و گفت: هم اکنون فعالیت ها در مناطق صعب‌العبور انجام می شود.

یزدان مهر در پایان گفت: در حال حاضر 113 هزار خانوار تحت پوشش پشت نوبت مسکن هستند، که در این راستا، 50 هزار و 400 واحد مسکونی در حال ساخت است و 6 هزار و 641 واحد مسکونی دومعلولی در دست اجرا است.
انتهای پیام/1029ج


کد مطلب: 42287

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42287/مهم-ترین-ماموریت-سازمان-بهزیستی-توانمند-سازی-توام-کرامت-سپاه-چهارمحال-بختیاری-تمامی-عرصه-حضوری-بموقع-وتاثیر-گذار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir