۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۴۲۲۸۱
مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری خبر داد

اجرای طرح نشاط معنوی در 20 بقاع متبرکه در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: طرح نشاط معنوی در تابستان ۹۸ به‌منظور جذب نسل جوان و نوجوان در 20 بقاع متبرکه این استان برگزار می‌شود.
اجرای طرح نشاط معنوی در 20 بقاع متبرکه در چهارمحال و بختیاری
حجت‌الاسلام حسن امیری مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به آغاز تعطیلات تابستان اظهار کرد: طرح نشاط معنوی در تابستان ۹۸ به‌منظور جذب نسل جوان و نوجوان در بقاع متبرکه این استان برگزار می‌شود.

وی به همکاری سازمان ملی جوانان و آموزش و پرورش برای برگزاری طرح نشاط معنوی اشاره و تصریح کرد: این طرح در ۲۰ بقاع متبرکه اجرا می‌شود و از ۱۳ تیرماه و همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) آغاز می‌شوند.

امیری بیان داشت: طرح نشاط معنوی تا اواخر مردادماه ادامه دارد و کلاس‌ها در سه قالب آموزشی، اردویی و ورزشی برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری افزود: کلاس‌های آموزشی شامل کلاس‌های معنوی، قرآنی، معارف دهگانه آموزشی و کلاس‌های فنی و حرفه‌ای هستند.

وی ادامه داد: مربی‌های کلاس‌ها مبلغان آموزش‌دیده هستند و ۲۵ نفر آن‌ها از مبلغان قم و پنج نفر از مبلغان بومی می‌باشند.

امیری هدف از برگزاری این کلا‌س‌ها را غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در ایام تابستان عنوان و اضافه کرد: دوره‌ها به‌صورت رایگان برگزار می‌شود و هرساله استقبال خوبی از این برنامه‌ها می‌شود.

وی بیان داشت: اطلاع‌رسانی درخصوص کلاس‌ها از طریق نصب بنر در سطح شهرها و همچنین تبلیغات از طریق بقاع صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ ۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۷:۵۰

30 Dec 2019