۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۴۲۲۷۵
در چهارمحال و بختیاری/

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سازمان علمی و پژوهشی و برخی دستگاه های مربوطه

رئیس بسیج علمی و پژوهشی چهارمحال و بختیاری گفت: تفاهم نامه همکاری بین سازمان علمی و پژوهشی ، اداره کار، دانشگاه علمی کاربردی پیام و بسیج سازندگی بسته شد.
انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سازمان علمی و پژوهشی و برخی دستگاه های مربوطه
سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛  اظهار کرد: در تفاهم نامه ای که ما بین بین سازمان علمی و پژوهشی ، اداره کار، دانشگاه علمی کاربردی پیام و بسیج سازندگی بسته شد مقرر شد در بحث ماموریت ها و وظایف مشترک هم کاری و هم افزایی داشته باشند.
 
وی با اشاره به اینکه در این تفاهم نامه از دانش های بومی در خصوص شناسایی استعداد روستائیان به کارگیری شود تصریح کرد: روستا نمونه جهت آموزش های علمی و کاربردی با محوریت اشتغال زایی انتخاب می شود.

جمشیدی ادامه داد: در این تفاهم نامه جهاد دانشگاهی پیام آمادگی خود را جهت برگزاری دوره های عملی مشاغل مورد نیاز روستاهای هدف اعلام کرد.

وی اذعان داشت: بسیج سازندگی موظف به شناسایی و بررسی وضعیت جمعیت شناختی به منظور شناسایی استعداد ها و نیازهای شغلی روستا می باشد.
 
جمشیدی  یادآور شد:  در این تفاهم نامه مقرر شد اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی با همکاری ارگان های دولتی هماهنگی لازم را به عمل می آورد .

وی افزود: وظیفه سازمان علمی و پزوهشی در راستای تفاهم نامه فوق،  فراهم  و آماده کردن محتوا دوره های اجرایی است.
 
انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۷:۴۱

30 Dec 2019