۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۴۲۲۷۴
به ميزباني شهرستان اردل/

برگزاري هشتمين دوره مسابقات استاني تير اندازي تراپ

رئيس هيئت تير اندازي شهرستان اردل گفت:هشتمين دوره مسابقات استاني تير اندازي به اهداف پروازي (تراپ) به ياد شهداي فتح خرمشهر و شهيد عليمردان خان بختياري با حضور تير انداز ان بختياري به ميزباني اين شهرستان برگزار مي شود.
برگزاري هشتمين دوره مسابقات استاني تير اندازي تراپ
مهدي نصيري رئيس هيئت تير اندازي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با بيان اين خبر گفت:مسابقات استاني تيراندازي به اهداف پروازي (تراپ) پنج شنبه 30 خرداد ماه در رده سني آزاد و براي  هشتمين بار در پارک کوهستاني دزپارت شهرستان اردل برگزار مي‌شود.

نصيري با اشاره به اينکه هزينه نام‌نويسي در اين دوره از رقابت‌ها براي هريک از شرکت‌کنندگان شامل هزينه ورودي، فشنگ و بشقابک،ناهار و نام نويسي  135 هزار تومان است، افزود:  علاقه‌مندان به شرکت در اين دوره مسابقات بايد هزينه نام‌نويسي را به شماره‌حساب ۰۱۰۵۶۱۰۹۵۱۰۰۳نزد بانک ملي به نام هيات تيراندازي  شهرستان اردل  واريز نموده و شماره فيش واريزي را به همراه نام و نام خانوادگي، نام پدر، کد ملي و نام شهرستان محل سکونت خود به شماره همراه 09103986740(نصيري) ارسال نمايند.

وي بابيان اينکه به همراه داشتن کارت بيمه ورزشي براي حضور در اين مسابقات الزامي است، گفت: به دليل محدود بودن ظرفيت پذيرش شرکت‌کنندگان، اولويت با افرادي است که زودتر از ديگران براي نام‌نويسي اقدام کنند.

رئيس هيئت تيراندازي شهرستان اردل با بيان اينکه سال قبل 120 تير انداز در اين مسابقات شرکت کردند افزود: اين رشته ورزشي از جايگاه ويژه‌اي ميان مردم شهرستان اردل برخوردار است و برپايي چنين مسابقاتي مي‌تواند علاوه بر توسعه تيراندازي در راستاي حفاظت از محيط‌زيست، فرصت شناسايي استعدادهاي برتر را هم براي ارائه آموزش‌هاي ويژه و حضور پرقدرت در عرصه رقابت‌هاي کشوري فراهم کند.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۷:۳۹

30 Dec 2019