کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطیب نماز جمعه شهرکرد:

مذاکره مجدد با امریکا حرف یک شخص یا جناح خاص نیست!/مخالفت ملت ایران برای مذاکره مجدد با امریکا

24 خرداد 1398 ساعت 15:35

خطیب نماز جمعه شهرکرد گفت :مخالفت پیرامون مذاکره مجدد با امریکا حرف یک شخص یا جناح خاص نیست، همه ملت ایران از آمریکا متنفرند و به خود اجازه نمی‌دهند دوباره بر سر میز مذاکره بازگردند البته هستند عده‌ای مسؤولان خودباخته که همچنان به‌دنبال مذاکره باشند.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، با تاکید بر موضع‌گیری زیبا، ارزشمند و قاطع رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نخست وزیر ژاپن، گفت: هیأت حاکمه آمریکا به‌گونه‌ای وانمود می‌کند که گویا از ابتدا هیچ مذاکره‌ای صورت نگرفته است از طرف دیگر طوری نشان می‌دهند که آمریکا به‌دنبال صلح و ایران به‌دنبال جنگ‌طلبی است.

امام جمعه شهرکرد، خاطرنشان کرد: آمریکا هر جایی رفت آنجا را تبدیل به ویرانه کرد، چهره خود را بزک کرده و ایرانیان را انسان‌هایی خشن نمایش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه مخالفت پیرامون مذاکره مجدد با امریکا حرف یک شخص یا جناح خاص نیست، تاکید کرد: همه ملت ایران از آمریکا متنفرند و به خود اجازه نمی‌دهند دوباره بر سر میز مذاکره بازگردند البته هستند عده‌ای مسؤولان خودباخته که همچنان به‌دنبال مذاکره باشند.


حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به جنگ افروزی ها و نتایج خشونت بار حضور امریکا در نقاط مختلف جهان، گفت: بیشتر کشورهای جهان از رفتار امریکا منزجر بوده و اذعان می کنند که امریکا کشوری تنش زا است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به وجود نیروهای متعهد و انقلابی تربیت یافته مکتب امام و شهدا اشاره کرد و گفت: تفکر ضد امریکایی و موافق با مقاومت و مخالف با مذاکره در این نیروها نشان می دهد که چنین تفکری موضع نظام است و نتیجه آن سرخوردگی امریکاست که مجبور به واسطه فرستادن و ارسال پیام کرده است.

وی با اشاره به فرمان امام راحل در سال 58 مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی گفت: این نهاد نتایج و برکات زیادی را در محرومیت زدایی بر محور تلاش جهادگرانه داشت.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: هرچند این نهاد اکنون به جهاد کشاورزی تغییر نام یافته اما انتظار است همچنان مانند گذشته مفید و گره گشا در حوزه کشاورزی برای رونق تولید و ایجاد اشتغال باشد.

انتهای پیام/1027ج
 


کد مطلب: 42262

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42262/مذاکره-مجدد-امریکا-حرف-یک-شخص-یا-جناح-خاص-نیست-مخالفت-ملت-ایران

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir