۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
کد مطلب : ۴۲۲۶۲
خطیب نماز جمعه شهرکرد:

مذاکره مجدد با امریکا حرف یک شخص یا جناح خاص نیست!/مخالفت ملت ایران برای مذاکره مجدد با امریکا

خطیب نماز جمعه شهرکرد گفت :مخالفت پیرامون مذاکره مجدد با امریکا حرف یک شخص یا جناح خاص نیست، همه ملت ایران از آمریکا متنفرند و به خود اجازه نمی‌دهند دوباره بر سر میز مذاکره بازگردند البته هستند عده‌ای مسؤولان خودباخته که همچنان به‌دنبال مذاکره باشند.
مذاکره مجدد با امریکا حرف یک شخص یا جناح خاص نیست!/مخالفت ملت ایران برای مذاکره مجدد با امریکا
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، با تاکید بر موضع‌گیری زیبا، ارزشمند و قاطع رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نخست وزیر ژاپن، گفت: هیأت حاکمه آمریکا به‌گونه‌ای وانمود می‌کند که گویا از ابتدا هیچ مذاکره‌ای صورت نگرفته است از طرف دیگر طوری نشان می‌دهند که آمریکا به‌دنبال صلح و ایران به‌دنبال جنگ‌طلبی است.

امام جمعه شهرکرد، خاطرنشان کرد: آمریکا هر جایی رفت آنجا را تبدیل به ویرانه کرد، چهره خود را بزک کرده و ایرانیان را انسان‌هایی خشن نمایش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه مخالفت پیرامون مذاکره مجدد با امریکا حرف یک شخص یا جناح خاص نیست، تاکید کرد: همه ملت ایران از آمریکا متنفرند و به خود اجازه نمی‌دهند دوباره بر سر میز مذاکره بازگردند البته هستند عده‌ای مسؤولان خودباخته که همچنان به‌دنبال مذاکره باشند.


حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به جنگ افروزی ها و نتایج خشونت بار حضور امریکا در نقاط مختلف جهان، گفت: بیشتر کشورهای جهان از رفتار امریکا منزجر بوده و اذعان می کنند که امریکا کشوری تنش زا است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به وجود نیروهای متعهد و انقلابی تربیت یافته مکتب امام و شهدا اشاره کرد و گفت: تفکر ضد امریکایی و موافق با مقاومت و مخالف با مذاکره در این نیروها نشان می دهد که چنین تفکری موضع نظام است و نتیجه آن سرخوردگی امریکاست که مجبور به واسطه فرستادن و ارسال پیام کرده است.

وی با اشاره به فرمان امام راحل در سال 58 مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی گفت: این نهاد نتایج و برکات زیادی را در محرومیت زدایی بر محور تلاش جهادگرانه داشت.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: هرچند این نهاد اکنون به جهاد کشاورزی تغییر نام یافته اما انتظار است همچنان مانند گذشته مفید و گره گشا در حوزه کشاورزی برای رونق تولید و ایجاد اشتغال باشد.

انتهای پیام/1027ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۲۷:۰۱

28 Dec 2019