۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۴۲۲۵۳
امام جمعه هفشجان:

ایستادگی ملت ایران، دشمن را معترف به ناتوانی کرد / باید مسئولین در راس هرم مقاومت قرار گیرند

امام جمعه هفشجان گفت: استقامت و ایستادگی در مقابل قلدران و زورگویان، روحیه تسلیم‌ناپذیری و دیانت و پاسداری از انقلاب باعث شده مستکبران به ناتوانی خود اعتراف کنند.
ایستادگی ملت ایران، دشمن را معترف به ناتوانی کرد / باید مسئولین در راس هرم مقاومت قرار گیرند
سید حسن جلالی امام جمعه هفشجان در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: مقاومت اصل اساسی در پیروزی و ادامه مسیر انقلاب اسلامی است.
 
وی استقامت و ایستادگی در مقابل زورگویان را یک سلاح برنده و مهم دانست و اضافه کرد: مردم ایران با ایستادگی در مقابل دشمن آرمان‌ها و اهداف خود را پیش برده و در مقابل استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند.
 
جلالی گفت: استقامت و ایستادگی در مقابل قلدران و زورگویان، روحیه تسلیم‌ناپذیری، دیانت و پاسداری از انقلاب باعث شده مستکبران به ناتوانی خود اعتراف کنند.
 
امام جمعه هفشجان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند هرچه دشمن ترسوتر باشد صدایش را بالاتر می‌برد اما مطمئنا به اندازه آن صدای بلند، توان ندارد گفت: تهدیدات دشمن از روی ترس و هراس است و به همین دلیل پوچ و توخالی می‌باشد، باید گفت، تنها هدف دشمن این است که مردم را به وحشت اندازد.
 
وی با اشاره به تلاش دشمن برای به راه انداختن جنگ روانی در بین مردم ایران تاکید کرد: آمریکا توان مقابله با ایران را ندارد و به همین دلیل از تهدید استفاده می‌کند تا به خیال خود باعث ایجاد وحشت در بین مردم شود.
 
جلالی با اشاره به تقسیم دنیا به بلوک غرب و شرق در قبل از انقلاب خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بلوک شرق سرنگون شد اما با ایجاد جمهوری اسلامی باید گفت دنیا به دو جبهه اسلامی و استکباری تقسیم شده که امید است با تحقق آرمان‌های امام راحل و عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، جبهه اسلام پیروز این میدان شود.
 
امام جمعه هفشجان به مقاومت ملت ایران در برابر دشمن اشاره و ادامه داد: مردم در هر برهه‌ای از زمان با تاسی از مبانی ناب قرآن و فرمایشات مقام معظم رهبری وظیفه خود را به خوبی انجام داده‌اند.
 
وی با اشاره به حضور مردم در جبهه‌های حق علیه باطل در زمان جنگ تحمیلی بیان داشت: در آن زمان ملت ایران با عمل به فرامین امام راحل دین خود را اپبه انقلاب ادا کردند، امروز هم شاهدیم مردم به‌خوبی به وظایف خود عمل می‌کنند.
 
جلالی به وظایف مسئولان در قبال نظام و مردم اشاره و تاکید کرد: آیا مسئولان توانسته‌اند در این نابسامانی‌ها با استقامت و پافشاری مشکلات را حل کنند؟ و آیا در مقابل وسوسه‌های شیاطین انس که دست شیاطین جن را بسته‌اند توانستند مقاومت کنند؟
 
امام جمعه هفشجان با تاکید بر اینکه باید مسئولین در راس هرم مقاومت قرار گیرند گفت: متاسفانه شاهدیم که برخی از مسئولان قافیه را باختند و نه‌تنها در راس هرم مقاومت نیستند که در تحت آن قرار دارند.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۲۴:۳۹

28 Dec 2019