کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سازش با آمریکا یعنی نابودی/ مقاومت، رمز پیروزی ملت ایران مقابل استکبار است

19 خرداد 1398 ساعت 9:14

ملت ایران این موضوع را خوب می‌دانند که هر جا ایستادگی و مقاومت کنند دشمن از پا در آمده خسته می‌شود و می‌رود و بنابراین با همه وجود مقابل زورگویی دشمن ایستاده‌اند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ وقتی مقاومت به گوشمان می‌رسد ناخودآگاه یادمان به ایستادگی همراه با مقاومت سیدالشهدا (ع) می‌افتد، امام حسین (ع) 1400 سال پیش با فدا کردن فرزندان و یارانش در میدان دفاع از آرمان و دینش به همه مسلمانان آموخت مقاومت تنها راه ماندگاری است.
 
ملت ایران همواره از امام حسین (ع) الگو گرفتند و همواره پیروز میدان شدند، چه در زمان انقلاب که فریاد زدند زیر بار ظلم نخواهند رفت، چه در زمان جنگ که با جانشان از کشور و ناموسشان دفاع کردند و چه امروز که مردانه مقابل دشمن ایستاده‌اند و از تحریم‌ها و تهدیدات دشمن هراسی ندارند.
 
ملت ایران این موضوع را خوب می‌دانند که هر جا ایستادگی و مقاومت کنند دشمن از پا در آمده خسته می‌شود و می‌رود.

رهبر معظم انقلاب در سخنرانی در مراسم سی‌امین سالگرد رحلت امام خمینی (رحمه‌الله) نیز بر مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمن تاکید داشتند و دشمنی آمریکا با ایران را همین مقاومت و ایستادگی ملت ایران دانستند.
 
ملت ایران با همه وجود در مقابل دشمنی آمریکا ایستاده‌اند

حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی رئیس حوزه علمیه برادران شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: اگر آمریکا ایران را تهدید و تحریم می‌کند تنها یک هدف از این کار دارد و آن این است که ملت سرافراز ما را وادار به تسلیم و عقب‌نشینی کند.
 
وی با بیان اینکه ایستادگی در مقابل دشمن تنها راه حل این مشکل است یادآور شد: این ایستادگی باید همراه با مقاومت باشد و با همین مقاومت می‌توان دشمن را به عقب راند.
 
فاطمی به تلاش‌های استکبار در طول سال‌های بعد از انقلاب اشاره و افزود: ترور، تحمیل جنگ به ملت ایران، فتنه و تحریم همه راه‌هایی بود که دشمن بارها و بارها امتحان کرده، اما به لطف خدا هواره شکست خورده است.
 
رئیس حوزه علمیه برادران شهرکرد بیان داشت: ترفندی که امروز دشمن برای مقابله با ایران در دست گرفته ترفند جنگ است و با این راه می‌خواهد ایجاد ترس و وحشت کند اما باید بگوییم دشمن هرگز در این مسیر پیروز نخواهد شد چون ملت ایران ایستادگی در مقابل دشمن را خوب بلدند.
 
وی با اشاره به اینکه مردم با همه وجود در مقابل دشمنی آمریکا ایستاده‌اند تاکید کرد: مسئولان نیز باید پاسخ رجزخوانی‌ها و تهدیدات دشمن را بدهند و اجازه ندهند پای خود را فراتر بگذارد.
 
به گزارش جهانبین نیوز؛ تاریخ به خوبی ثابت کرده آن‌هایی که سر تسلیم مقابل آمریکا فرود می‌آورند چه سرنوشتی خواهند داشت، بنابراین ملت ایران با همه توان ایستاده و اجازه نمی‌دهد هیچ مستکبری به کشورشان دست‌درازی کند.
 
انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 42225

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42225/سازش-آمریکا-یعنی-نابودی-مقاومت-رمز-پیروزی-ملت-ایران-مقابل-استکبار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir