۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
کد مطلب : ۴۲۲۱۵
مدیرکل اوقاف چهارمحال و بختیاری خبر داد

برگزاری طرح ضیافت الهی در ۳۱ بقعه چهارمحال و بختیاری

مدیرکل اوقاف چهارمحال و بختیاری گفت: در ماه مبارک رمضان طرح «ضیافت الهی» در ۳۱ بقعه این استان برگزار شد.
برگزاری طرح ضیافت الهی در  ۳۱ بقعه چهارمحال و بختیاری
حجت الاسلام حسن امیری مدیرکل اوقاف چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: برنامه‌های اجرایی امسال در ماه مبارک رمضان نسبت به سال‌های گذشته باشکوه بیشتر و متنوع‌تر در بقاع متبرکه و امامزادگان استان برگزار شد.

وی افزود: طرح خیمه معرفت (غرفه گفتمان‌های دینی، غرفه عفاف و حجاب،غرفه پاسخ به مسائل شرعی با حضور روحانی متخصص، غرفه همه واقف باشیم و غرفه کودک) ویژه ماه مبارک رمضان در پنج بقعه متبرکه در استان برگزار شد.

امیری افزود: ۳۷ مبلغ در ایام ماه مبارک در بقاع متبرکه فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی، اقامه نماز جماعت، سخنرانی و برنامه‌های خیمه معرفت را با کیفیت مطلوب در استان به پایان رساندند که از این تعداد، هشت مبلغ بومی و ۲۹ مبلغ اعزامی بودند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری همچنین به برنامه‌های شاخص دیگر ازجمله؛ جزءخوانی قرآن کریم در امامزادگان، جشن میلاد امام حسن‌ مجتبی (ع)، برپایی محفل انس با قرآن‌کریم با حضور قاریان ممتاز، مراسم وفات حضرت خدیجه مادر امت، برپایی مراسم‌ شب‌های قدر و برنامه‌های مختلف فرهنگی اشاره کرد و یادآور شد این برنامه‌ها در چند امامزاده استان توسط "مرکز افق" اجرا شد.

امیری افزود: همایش بزرگداشت امامزاده محمد (ع) شهسوار و محفل انس با قران کریم با حضور اکثریت مردم و روزه‌داران و زائرین این امامزاده با حضور قاری نوجوان کشوری در مصلی لردگان برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه‌هایی "برای اولین بار" ازجمله پذیرایی به سبک افطاری ساده، محفل انس با قرآن و تفسیر قرآن کریم توسط مفسر اعزامی از قم در برخی از ادارات استان و مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد که با استقبال بی‌نظیر روزه‌داران استان همراه بود.

وی بیان داشت: برنامه عزاداری ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و ۱۵ خرداد در سه  آستان مقدس امامزادگان استان برگزار شد و در این مراسم ضمن دعوت از سخنران به تبیین و ثمرات نهضت امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد پرداخته شد.

انتهای پیام/1026ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۴:۴۲

27 Dec 2019