۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۴۲۲۰۵
امام جمعه شهر اردل:

پروژه هاي نيمه کاره در اردل همچنان بلاتکلیف مانده است

امام جمعه شهر اردل گفت:بلا تکليفي پروژه جاده گورميزه و فاضلاب شهر اردل ما را خسته کرد لذا از مسئولين خواستاريم براي تکميل اين پروژه ها اقدام اساسي انجام دهند.
پروژه هاي نيمه کاره در اردل همچنان بلاتکلیف مانده است
به گزارش  جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام مهرداد بهرامي در خطبه‌هاي نماز عيد فطرشهرستان اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي گفت: بايد خداوندي را که رحمتش به هيچ وجه تمام نشده و نعمتش پاياني ندارد، ستايش کرده و شکرگزار نعمات و رحماتش باشيم.

بهرامي با بيان اينکه عيد فطر، روز بيداري و آگاهي انسان‌هاست، اضافه کرد: عيد فطر، روز بازگشت به فطرت نخستين و روز حساب و کتاب است، با توجه روايتي از حضرت علي(ع) هر روز که معصيت خدا در آن نباشد، آن روز عيد است؛ از اين رو در طول سال نيز هر روزي که گناه نکنيم آن روز برايمان عيد خواهد بود.

حجت الاسلام بهرامي در بخش ديگر خطبه های نماز عيد فطر با اشاره سخنراني مقام معظم رهبري در سي‌امين سالگرد ارتحال امام راحل که فرمودند:"مقاومت موجب عقب نشيني دشمن مي شود برخلاف تسليم وقتي که دشمن به شما زور مي گويد و شما يک قدم عقب برويد او بدون ترديد يک قدم جلو مي آيد تنها را هم ايستادگي است ايستادگي در برابر زور گويي و باج گيري دشمن راه پيشگري از جلو آمدن اوست" افزود: اگر تنها راه آمريکا مذاکره است تنها راه ملت شريف ايران هم مقاومت و ايستادگي است.

خطيب جمعه اردل بيان کرد:گزينه‌هايي که ملت ما در برابر آمريکا و تمام دشمنان دارد، مقاومت و ايستادگي است و اين کاري است که ملت ما انتخاب کرده و ۴۰ سال نيز همين روال را طي کرده و هر کجا ذره‌اي پا عقب کشيده و در برابر دشمن کوتاه آمده، دشمن گستاخ و زياده‌خواه شده است.

بهرامي در ادامه ضمن گلايه از مسئولين به دليل نيمه کار رها شدن پروژه هاي شهرستان اردل افزود: بلا تکليفي پروژه جاده گورميزه و فاضلاب شهر اردل ما را خسته کرد از مسئولين خواستاريم براي تکميل اين پروژه ها اقدام اساسي انجام دهند.

وي همچنين از اعضاي محترم شوراي شهر و مسئولين شهري خواستند که هر چه زودتر شهردار جديد شهر اردل را انتخاب کنند.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۴۰:۳۶

28 Dec 2019