۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۴۲۱۸۵
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

مبارزه بی‌امان و شبانه‌روزی پلیس با قاچاقچیان و خرده‌فروشان موادمخدر

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر نيازمند عزم همگاني و هماهنگي بين دستگاه‌ها است گفت: پلیس در مبارزه با قاچاقچیان و خرده‌فروشان موادمخدر تلاش شبانه‌روزی دارد.
مبارزه بی‌امان و شبانه‌روزی پلیس با قاچاقچیان و خرده‌فروشان موادمخدر
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده در حاشیه بازدید از پلیس  مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: يکي از اولويت‌هاي اصلي نيروي انتظامي، مقابله و مبارزه با واردکنندگان و توزيع‌کنندگان مواد مخدر در کشور است.

وي با بيان اينکه نيروي انتظامي در اين راستا اقدامات مطلوبي انجام داده است، افزود: ناجا از مرزها تا داخل شهرها به مبارزه با مواد مخدر و قاچاقچيان مي‌پردازد و کشفيات ناجا در اين حوزه مويد تلاش‌ها است.

فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختیاری بيان کرد: هر چند ناجا تلاش‌هاي خود را براي مبارزه با مواد مخدر به غايت انجام مي‌دهد اما اين اقدامات کفايت نمي‌کند و حتما بايد همه دستگاه‌ها در اين راستا همگام و هم راستا باشند.

وي با بيان اينکه لازم است براي مبارزه با موادمخدر ميزان مسئوليت دستگاه‌ها به‌صورت مشخص و تعريف شده باشد، عنوان کرد: اميدواريم با همت همه مسئولان برمبناي تأکيدات مقام معظم رهبري، شاهد مبارزات جدي‌تري در حوزه مبارزه با مواد مخدر باشيم.

غلامزاده با اشاره به اینکه در راستای مقابله با مواد مخدر اقدامات فرهنگی و اموزشی متعددی در سطح استان انجام شده است گفت: پلیس در مبارزه با قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر تلاش شبانه‌روزی دارد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۸:۵۸

27 Dec 2019