۰
plusresetminus
مدیرکل نوسازی، توسعه و نجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: خیرین مدرسه‌ساز، علی رغم وجود مشکلات اقتصادی، مشارکت مطلوبی در این امر داشته‌اند، به طوری که 75 درصد از پروژه‌های نیمه تمام از محل خیرین انجام می‌شود.
مشارکت مطلوب خیرین مدرسه ساز در چهارمحال و بختیاری/330 خیر به ساخت مدارس این استان کمک کردند
به گزارش جهانبین‌نیوز،  محمدرضا براتی مدیرکل نوسازی، توسعه و نجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، با اشاره به برگزاری 21 امین جشنواره استانی خیرین مدرسه‌ساز در 21 خردادماه، اظهار کرد: این جشنواره‌ها از اسفندماه تا خردادماه در قالب منطقه‌ای و شهرستانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به رشد چهار برابری اعتبارات استانی و ملی به منظور تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، افزود: طی سال گذشته 16 میلیارد و 400 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی برای تکمیل این پروژه‌ها هزینه شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و نجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود 330 خیر مدرسه ساز و ساخت 306 پروژه با مشارکت خیرین از سال 61 تا 97 در استان، تشریح کرد: یک هزار و 541 باب کلاس درس با زیربنای 207 هزار و 350 متر مربع با مشارکت خیرین در استان احداث شد.

براتی در ادامه  توضیح داد: در سال گذشته از 30 باب پروژه افتتاح شده، 20 پروژه در قالب 98 کلاس درس با زیربنای 14 هزار متر مربع با مشارکت خیرین احداث شد که در سال جاری از 60 پروژه در حال اجرا، 45 پروژه در قالب 205 کلاس درس با زیربنای 32 هزار و 500 مترمربع با مشارکت خیرین انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: خیرین مدرسه‌ساز، علی رغم وجود مشکلات اقتصادی، مشارکت مطلوبی در این امر داشته‌اند، به طوری که 75 درصد از پروژه‌های نیمه تمام از محل خیرین انجام می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و نجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با اشاره به خسارات ناشی از وقوع سیل در استان، تصریح کرد: بالغ بر هفت میلیارد تومان هزینه بازسازی مدارس خسارت‌دیده است.

انتهای پیام/ 1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۶:۰۱

27 Dec 2019