کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهرکرد:

تنهاراه نجات در برابر آرایش جنگی دشمنان مقاومت و ایستادگی است

3 خرداد 1398 ساعت 15:02

نماینده ولی‌فقیه چهارمحال و بختیاری گفت: امروز روز مقاومت است، باید با اطاعت از دستورات رهبری در برابر دشمنی که آرایش جنگی دارد بایستیم تاپیروز میدان شویم.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری و امام جمعه شهرکرد ظهرامروز در خطبه های نماز جمعه این شهر،با بیان اینکه نباید بگذاریم مساجد خالی بمانند، اظهار کرد: مسجادما باید پرباشیند متاسفانه به اشکال مختلف توجیح نفسانی مساجدما خالی شده و این مساله مهم بوده چراکه مساجد ما مساجد هم تراز اسلام نیستن.


نکونام  با بیان اینکه در جامعه کنونی همه موظف هستند ایثار کنند تصریح کرد: باید پای مکتب امام راحل انسان‌های ابراهیم گونه تربیت کرده تا  به راحتی تبر به دست بگیرند و هرچه بت از جمله بت ظالم، استکبار، نفس، دنیاپرستی، اشرافی‌گری و .... که در جامعه هست بشکنند.
 
خطیب نمازجمعه شهرکرد با اشاره به اینکه نماز را در خانه نخوانید و به هر شکل ممکن نماز را در مساجد برپا کنید، گفت: به برکت رفتن شما به مساجد و کمک‌هایتان مشکلات مساجد و جامعه حل می‌شود.

وی با اشاره به شهدای مدافع حرم و شهدای انقلاب اسلامی گفت: قطعا انسان‌هایی که در مساجد تربیت شوند تبدیل به شهید حججی و شهدای مدافع حرم می‌شوند.

نکونام شهدا راانسان‌های مقاوم و اثرگذار در جامعه معرفی و افزود: قطعا اداره‌ای که در آن نماز ضایع باشد اداره تراز اسلامی نخواهد بود و مسئولی که برای نماز جماعت اداره وقت نگذارد نمی‌تواند ادعا کند که مدیر مسلمان است. 
 
نماینده ولی‌فقیه استان با اشاره به سوم خرداد، اظهار کرد: امروز روز آزادی و پیروزی و یک حادثه مهم عبرت‌آموز، درس‌گیرنده و جهت‌دهنده در انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه سوم خردادعبرتی برای مردم است تا مسئولان خائن به انقلاب را بشناسند خاطرنشان کرد: این خائنین همیشه بودند و در مقابل آن‌ها مقاومت، سپاه، بسیج و مردم بودند و این مقاومت، ولایت از امام(ره) و پیروی از دستورات چنان موجی در جامعه ایجاد کرد که همه دنیا را در بر گرفت، این‌ها نشانه ایستادگی است. 
 
وی با اشاره به اینکه پیروزی خرمشهر در تاریخ برای همیشه درس بزرگی است، ادامه داد: امروز روز مقاومت است که باید با اطاعت از دستورات رهبری در برابر دشمنی که آرایش جنگی دارد بایستیم، آرایش جنگی امروز ما مراقبت در تمامی وظایف فردی و جمعی هستند مراقبت در تولید، مراقبت در مصرف، مراقبت در فرهنگ و مراقبت مستقیم دشمن آرایش‌های جنگی امروز ما هستند. 
 
حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به اینکه هفتم خرداد روز مجلس است، بیان کرد: مردم مجلس را رصد کنند و مراقب انتخاب‌هایشان باشند تا فردی متعهد و دلداده انقلاب و اسلام را انتخاب کنند. 
 
وی با بیان اینکه روز قدس مناسبتی است که همه ساله جواب داده است، گفت: روز قدس جهانی است و همه این روز را لبیک می‌گویند که عبادت بزرگی است. تا امروز به آن عنایت داشتید و قطعا از این به بعد نیز عنایت خواهید داشت. 
 
خطیب نمازجمعه شهرکرد در پایان گفت: روزه‌داران شب قدر، شب تقدیر است و مقدرات ما تقدیر می‌شود. لذا گفته‌اند امشب بسیار دعا کنید امشب شب دعا و استغفار است. باور داشته‌ باشید خدایی که ما را به دعا  و توبه دعوت کرده دعایمان را مستجاب و توبه‌‌مان را می‌پذیرد. 

انتهای پیام/1022ج


کد مطلب: 42126

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42126/تنهاراه-نجات-برابر-آرایش-جنگی-دشمنان-مقاومت-ایستادگی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir