۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷
کد مطلب : ۴۲۱۲۳

عطر افشاني گلزار شهدا به مناسبت سوم خرداد در اردل+تصاوير

همزمان با سالروز حماسه آزاد سازي خرمشهر، طي آييني با حضور مسئولان شهرستاني و اقشار مختلف مردم گلزار شهداي شهر اردل غبارروبي و عطرافشاني شد.
عطر افشاني گلزار شهدا به مناسبت سوم خرداد در اردل+تصاوير
به گزارش جهانبین نیوز، صبح امروز مراسم عطر افشاني و غبار روبي گلزار شهدا به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازي خرمشهر با حضور مسئولين شهرستاني،فرماندهان نظامي،ورزشکاران و اقشار مختلف مردم در گلزار شهداي شهر اردل  برگزار شد.

سيد محمود موسوي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل ضمن گراميداشت ياد و خاطره تمامي شهدا بخصوص شهداي والامقام عمليات بيت المقدس طي سخناني اظهار داشت:خرمشهر را خدا آزاد کرد و فتح خرمشهر فتح خاک نيست.

موسوي با اشاره به نامگذاري امروز به روز مقاومت گفت: تجربه در تاريخ متراکم است که با مقاومت پيروزي بدست مي‌آيد و نه با سستي و ترس و درس خرمشهر، طبق فرمايشات رهبري، اين است که مبارزه سخت کوشانه همراه با ايمان با پيروزي همراه خواهد بود.
وي در پايان افزود: امروز به برکت خون شهداي عزيز، ايران اسلامي از عزت و اقتدار کافي برخوردار است.



در پايان شرکت کنندگان در اين مراسم معنوي با غبار روبي و عطرافشاني مزار شهداء و قرائت فاتحه، ضمن اداي احترام به روح بلند و ملکوتي شهدا، بار ديگر با آرمان هاي والاي شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي تجديد ميثاق کردند.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۵:۱۸

27 Dec 2019