۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۴۲۱۱۳
مدیر کل صدا و سیما چهارمحال و بختیاری:

میراث هر حرکت جهادی ماندگاری و مستند سازی آن است

مدیر کل صدا و سیما چهارمحال و بختیاری گفت: بهترین میراث هر حرکت جهادی ماندگاری و مستند سازی کردن آن است.
میراث هر حرکت جهادی ماندگاری و مستند سازی آن است
به گزارش جهانبین نیوز ؛ افشار نیا مدیر کل صدا و سیما چهارمحال و بختیاری امروز در تبیین نقش رسانه ها در دفاع مقدس گفت : از دوران دفاع مقدس فرهنگ آن باقی مانده  و اگر مستندی از آن دوران وجود دارد همه را مدیون تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی فرهنگ دفاع مقدس می دانیم.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس دوش تا دوش همه قرار می گیرد و بسیار ارزشمند است بیان داشت : در شرایط فعلی نیز به صورت قطع ما در یک جنگ نرم قرار گرفته ایم.

افشار نیا با اذعان بر اینکه آرایش دشمن در مقابل ایران آرایش جنگی است و این کاملا مشخص است بیان داشت:  تنها چیزی که محسوس نیست ارایش نظامی دشمن است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شرایط امروز جامعه گفت: مقام معظم رهبری با توجه به شرایط امروز جامعه فرمودند تنها راه  در مقابل دشمن مقاومت است.

افشار نیا با اشاره به اینکه موضوع مقاومت را در جنگ تحمیلی  تجربه کرده ایم بیان داشت:  در شرایط فعلی جامعه وظیفه اصحاب رسانه ما است که بتوانند با پیروی از سیره اهل بیت (ع) مقاومت را  به مردم نشان دهند.

وی افزود: باید فرهنگ مقاومت و تجربه مردم  از هشت سال دفاع مقدس را یادآوری کرد و همه ما پای دفاع از میهن  و آرمانهای خودمان باشیم و مقاومت کنیم.

افشار نیا تاکید کرد: هر چند شرایط برای همه سخت است اما همین فرهنگ ارزشمند مقاومت است که همه را پای کار آورده است  .

وی با اذعان بر اینکه بحث مقاومت تنها راه برون رفت از این مسئله بود بیان داشت: مقاومت تنها در دایره اقتصاد نیست بلکه  در مقابل سختی و ها و تهدیدها هم مورد نظر است.

افشار نیا با اذعان بر اینکه اصحاب رسانه در گسترش اقتصاد مقاومتی می تواند جامعه را هدایت کنند بیان داشت: وظیفه رسانه هدایتگری است و همراهی با ارمانها و ارزشهایی که هر انقلابی با آن استوار است.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۴۱:۰۶

28 Dec 2019