۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶
کد مطلب : ۴۲۱۰۴
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

سپاه رابطی امین میان خیرین و سیل زدگان

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: در حادثه اخیر سیل، سپاه نقش واسطه میان خیرین و مردم مناطق سیل‌زده بود است و به عنوان یک امانتدار کمک‌های خیرین را به سیل‌زده می‌رساندیم.
سپاه رابطی امین میان خیرین و سیل زدگان
به گزارش جهانبین‌نیوز‌، سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در برنامه‌ای، ویژه تجلیل از خیران و عوامل اجرایی استان در راستای کمک‌رسانی به مناطق آسیب دیده از جمله خوزستان اظهار کرد: در این حادثه، سپاه نقش واسطه میان خیرین و مردم مناطق سیل‌زده بود است و به عنوان یک امانتدار کمک‌های خیرین را به سیل‌زده می‌رساندیم.
 
وی افزود: از امکاناتی و اقلامی که به مناطق سیل زده فرستاده و وارد خوزستان و تحویل سپاه شد، در پی یک برآورد اولیه بالغ بر هفت میلیارد تومان اجناس غیر نقدی به مردم خوزستان، کمک ارسال شد.
 
سردار اکبری بیان کرد: این مبلغ خاصه منطقه شعیبیه بود، که قطع بر یقین برای سایر مناطق سیل زده کشور نیز کمک‌هایی ارسال شده بود.
 
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه طی اتفاقی پیش بینی نشده، منطقه‌ای عرب نشین به استان داده شد، ادامه داد: این اتفاق منجر به اتحاد قومیت بختیاری و عرب یا به تعبیری،  «بلوط و نخل» شد.
 
وی تاکید کرد: حضور موکب قمربنی‌هاشم(ع) در کنار نیرو‌های سپاه در منطقه با پخت بیش‌از ۳۰ هزار پرس غذا و همراهی نانوایان مستقر در منطقه با پخت بیش از ۹۰ هزار قرص نان بدون هیچ چشم داشتی واقعا ستودنی است.
 
سردار اکبری در ادامه خاطرنشان کرد: در حدود ۵۰۰ منزل مسکونی در استان به سپاه جهت تعمیر و بازسازی واگذار شده که بخش زیادی از آن توسط گروه‌های جهادی و سازندگی انجام می‌شود.
فرماندهی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به یک هزارو ۲۰۰ پروژه‌ای که در استان توسط سپاه در حال اجرا است، اظهار کرد: بخش زیادی از این پروژه‌‌ها توسط کمک‌های مردمی و گروه‌های جهادی به ثمر و افتتاح رسید.
 
وی با اشاره به قرارگاه پیشرفت و آبادانی توضیح داد: در این قرارگاه در تلاش هستیم با حمایت و پشتیبانی مردم، در جهت رفع نیاز و مشکلات مردم گام‌هایی در راستای محرومیت‌زدایی و سازندگی برداریم.

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۳:۳۲

28 Dec 2019