۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹
کد مطلب : ۴۲۰۵۹
در چهارمحال و بختیاری/

آغاز عملیات اجرایی شهرک کفش در منطقه ویژه اقتصادی

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات اجرایی شهرک کفش در منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری آغاز شده است.
آغاز عملیات اجرایی شهرک کفش در منطقه ویژه اقتصادی
به گزارش جهانبین‌نیوز، اقبال عباسی  استاندار چهارمحال و بختیاری شامگاه گذشته در دیدار مسئولان و کارگزاران استان با نماینده ولی فقیه،از آغاز عملیات اجرایی شهرک کفش در منطقه ویژه اقتصادی استان خبر داد و اظهار کرد: با افتتاح این شهرک زمینه اشتغال بیش از 200 هزار نفر فراهم می‌شود که 70 درصد از اراضی منطقه ویژه اقتصادی برای این منظور پیش‌بینی شده است.

وی از تصویب ساخت دو هزار و 500 واحد مسکن شهری و روستایی طی سال جاری در استان خبر داد و تشریح کرد: ساخت حدود دو هزار مسکن به موافقت رسیده که مابقی نیز پس از بررسی‌های مورد نیاز قطعی خواهد شد، لازم به ذکر است که بنیاد مسکن و اداره راه و شهرسازی متولیان احداث این تعداد واحد مسکونی هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری از اعلام آمادگی و ارائه پروازهای کشوری و خارجی یک شرکت هواپیمایی با سرمایه‌گذاری 300 میلیارد تومان در راستای  توسعه حوزه ترانزیت هوایی خبر داد.

وی افزود: بیشترین تسهیلات ارزان‌قیمت در سال گذشته به چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت و با همت مدیران دستگاه‌ها به خوبی جذب شد و در سال جاری نیز بیشترین اعتبارات عمرانی در بودجه سال جاری نیز برای این استان در نظر گرفته شده است.

عباسی از اجرای طرح الگوی توسعه در سه شهرستان استان، طی سال جاری خبر داد و گفت: شهرستان لردگان، شهرستان خانمیرزا و یکی دیگر از شهرستان‌ها به عنوان میزبانان الگوی توسعه در استان معرفی شده‌اند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به خسارت 600 میلیاردی بارش‌های اخیر به زیرساخت ها در استان، بیان کرد: دستگاه‌های مربوطه در زمان وقوع  این حوادث باید علاوه بر بودجه تخصیص داده شده به منظور جبران خسارات، به دنبال  جذب بودجه‌ از سوی  وزارتخانه‌ها نیز باشند.

عباسی از آغاز عملیات اجرایی شهرک کفش در منطقه ویژه اقتصادی استان خبر داد و تصریح کرد: با افتتاح این شهرک زمینه اشتغال بیش از 200 هزار نفر فراهم می‌شود که 70 درصد از اراضی منطقه ویژه اقتصادی برای این منظور پیش‌بینی شده است.
 
انتهای پیام/1029ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۴۷:۱۶

30 Dec 2019