۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳
کد مطلب : ۴۲۰۵۶
فرماندار شهرشتان اردل؛

اميدوارم در سال 98 بتوانيم گام هاي موثري در ايجاد اشتغال برداريم

فرماندار شهرستان اردل گفت:اميدواريم در سال 98 با تعامل مسئولين شهرستان اردل و همکاري و همياري مردم با شبکه توسعه اجتماعي رسالت بتوانيم در جهت ترويج فرهنگ قرض الحسنه و ايجاد مشاغل خرد و خانگي گامهاي موثري را برداريم .
اميدوارم در سال 98 بتوانيم گام هاي موثري در ايجاد اشتغال برداريم
به گزارش  جهانبین نیوز؛  سيد عباس کاظمي دبير شبکه و مدير بانك قرض الحسنه رسالت استان چهارمحال وبختياري در نشستي که صبح امروز با فرماندار شهرستان اردل داشتند با بيان اينکه به دنبال ارائه يك الگوي بانکي ارزان ،آسان وشرعي در بستر بانكداري مدرن با بهره گيري از ظرفيت بالاي قرض الحسنه  هستيم ، افزود : اين مدل را در قالب کانون همياري اجتماعي,  به مردم استان خصوصا مردم شهرستان اردل ارائه خواهيم نمود.


کاظمي اظهار کرد:بانک قرض الحسنه رسالت  اولين وتنها بانك قرض الحسنه خصوصي کشور است و ضمن ارائه کليه خدمات بانكي  داراي ابعاد هويتي قرض الحسنه ،خرد و اجتماعي است و رسالت خود را توسعه  همياري اجتماعي ، قرض الحسنه و توسعه  کارآفريني اجتماعي مي داند.
 
محمود کياني فرماندار محترم شهرستان اردل در اين ديدار ضمن ابراز خرسندي از برنامه و عملکرد بانک قرض الحسنه رسالت اظهار داشتند اميدواريم  در سال 98 با تعامل مسئولين شهرستان اردل و همکاري و همياري مردم با شبکه توسعه اجتماعي رسالت بتوانيم در جهت ترويج فرهنگ قرض الحسنه و ايجاد مشاغل خرد و خانگي گامهاي موثري را برداريم .


انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۷:۵۵

26 Dec 2019