۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲
کد مطلب : ۴۲۰۴۰
با هدف ترویج فرهنگ قرآنی:

چهارمین نمایشگاه بزرگ قرآن چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

چهارمین نمایشگاه بزرگ کتاب و محصولات قرآنی چهارمحال و بختیاری با شعار « قرآن روح جانبخش زندگی» افتتاح شد .
چهارمین نمایشگاه بزرگ قرآن چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.
به گزارش جهانبین نیوز، جواد کارگران در افتتاحیه چهارمین نمایشگاه بزرگ کتاب و محصولات قرآنی چهارمحال و بختیاری ،با اشاره به برگزاری این نمایشگاه طی سه سال گذشته بواسطه حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد:  با  تقسیم‌بندی صورت گرفته  به ۱۵ استان به منظور برگزاری  نمایشگاه در سال جاری و به علت ضرورت برپایی نمایشگاه در استان،  این دوره از نمایشگاه با بودجه استانی افتتاح شد .

وی افزود: انتظار می‌رفت ادارات بیشتری در این نمایشگاه شرکت داشته باشند اما با همکاری همین ادارات و موسسات نیز توانستیم این نمایشگاه را به مرحله افتتاح برسانیم .

کرگران یادآور شد: چهارمین دوره نمایشگاه با ۵۵ غرفه و بیش از پنج هزار کتاب و نرم افزار از امروز به مدت یک هفته همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۲ در خدمت بازدیدکنندگان خواهد بود .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به هدف از برگزاری نمایشگاه  توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی، بهرمندی مردم از قرآن، راهیابی قرآن به زندگی مردم و نشر قرآن در جامعه را از مهمترین اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از نمایشگاه با فعالیت‌های جنبی از جمله نمایشگاه آثار هنری تجسمی در زمینه قرآن با ۳۵ اثر فاخر در زمینه خوشنویسی، نشست‌های تخصصی علوم قرآنی، زیارت مجازی امام رضا(ع)، کارگاه سبک زندگی اسلامی و کارگاه حفظ قرآن همه روزه از ساعت ۱۸ در خدمت هم‌استانی‌های عزیز خواهد بود .

انتهای پیام/1028ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۵۶:۰۷

30 Dec 2019