کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ولایت‌مداری شاخص مهم رزمندگان در دوران دفاع مقدس

19 ارديبهشت 1398 ساعت 11:54

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) گفت: یکی از شاخصه های مهم رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، روحیه ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری رزمندگان بوده است.


به گزارش جهانبین‌نیوز، سردار محمد اکبری در دیداری با حضور رزمندگان بسیج فرهنگیان ناحیه دو آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: یکی از شاخصه های مهم رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، روحیه ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری رزمندگان بوده است.

وی افزود: قشر فرهنگیان، در جنگ‌های اقتصادی، فرهنگی و نظامی بسیار تاثیرگذار بوده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) با اشاره به نقش تاثرگذار معلمان در هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: 36 هزار شهید دانش‌آموز و چهار هزار شهید فرهنگی سرنوشت جنگ را تغییر دادند چراکه این شهیدان پرورش یافته مکتب معلمانی بودند که از آن‌ها درس ولایت‌مداری و دینداری آموختند.

سردار اکبری وظیفه امروز فرهنگیان را وظیفه بسیار خطیر بر شمرد و گفت: امروزه دشمن با  شروع جنگ اقتصادی و جنگ فرهنگی به صورت واضح اعلان جنگ گرده، لذا طبق فرمایشات مقام معظم رهبری نیز باید در مقابل دشمن آرایش اقتصادی، فرهنگی بگیریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری در ادامه بیان کرد : معلمان به عنوان افتخارات جامعه تاثیرگذارترین قشر در تمام عرصه ها بوده‌آند و با حضوز سرشار خود در مراحل دشوار این را اثبات کرده‌اند.

فرحناز قائدامینی خاطرنشان کرد: معلمان در زمان هشت سال دفاع مقدس علاوه بر جبهه تعلیم و تربیت در جبهه های نبرد هم شرکت کردند و همواره حضورشان در عرصه‌های انتخاباتی و دفاع از ارزش‌ها سرآمد بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری از معلمان به عنوان سرمایه اصلی آموزش و پرورش یاد کرد و گفت: دستاورد‌های امروز حاصل تلاش و ایثارگری معلمان است.

انتهای پیام/ 1029ج
 


کد مطلب: 42013

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42013/ولایت-مداری-شاخص-مهم-رزمندگان-دوران-دفاع-مقدس

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir