۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۴۲۰۱۲
کارشناس مسائل سياسي در چهارمحال و بختیاری:

توقف ايران در برخي اقدامات برجامي به ضرر آمريکا و اروپا تمام مي‌شود

کارشناس مسائل سياسي در چهارمحال و بختیاری گفت: توقف ايران در برخي اقدامات برجامي به ضرر آمريکا و اروپا و به نفع ملت ما تمام مي‌شود.
توقف ايران در برخي اقدامات برجامي به ضرر آمريکا و اروپا تمام مي‌شود
خداداد خدادادي کارشناس مسائل سياسي در چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به  اظهارات روز گذشته رئيس جمهور درباره اقدام متقابل در قبال برجام گفت: تا زماني که ايران در چارچوب برجام عمل مي‌کند حق دارد از ظرفيت آن استفاده کند و از تعهدات مازاد بر برجام دست بکشد، بنابراين تناقضي با اصل برجام نخواهد بود.

خدادادي با بيان اينکه توقف ايران در برخي اقدامات برجامي به ضرر آمريکا و اروپا تمام مي شود اظهار کرد: با این اقدام جديت ايران نشان داده مي‌شود وبا توجه به مهلت 60 روزه دولت اگر در اين مدت اقدامي صورت نگرفت ايران حق خواهد داشت واکنش نشان داده و دست به عمل جدیدی بزند.

وي تاکید کرد: اگر اروپايي‌ها از حالا تصميم گرفته باشند هيچ‌گونه گامي برای همکاری با ایران بر ندارند، طبعا مسئوليت هر اتفاق و تصميم بعدي برگردن آنها خواهد بود.

این کارشناس مسائل سياسي در چهارمحال و بختیاری افزود: جمهوري اسلامي ايران در طول يک سال گذشته و پس از خروج غيرقانوني ايالات متحده آمريکا از توافق برجام و نقض مصوبات شوراي امنيت سازمان ملل متحد، نهايت خويشتن‌داري را از خود نشان داده و اين حق ايرن بود که برخي اقدامات برجامي را توقف کند.

انتهاي پيام1026ج /570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۳:۴۶

27 Dec 2019