۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷
کد مطلب : ۴۲۰۰۷
مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری:

110 گروه جهادی به مناطق محروم بام ایران اعزام شدند

مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری از اعزام 110 گروه جهادی به مناطق محروم استان خبر داد و گفت: 20 گروه جهادی در منطقه سیل‌زده شهرستان شوشتر خدمت‌رسانی می‌کنند.
110 گروه جهادی به مناطق محروم بام ایران اعزام شدند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، سرهنگ هوشنگ فولادی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی، 17 اردیبهشت 79 به فرمان رهبر انقلاب تاسیس شد، اظهار کرد: بسیج سازندگی الگوی کار و اقدام جهادی و مدیریت انقلابی است که بن‌بستی در آن وجود ندارد.

وی با اشاره به عملکرد درخشان بسیج سازندگی در سطح کشور و همچنین اقدامات صورت گرفته در چهارمحال و بختیاری، افزود: حمایت از طرح‌های اقتصاد مقاومتی برای ایجاد اشتغال و راه‌اندازی کارگاه‌های زودبازده، محرومیت‌زدایی و ساخت مسکن برای نیازمندان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و امدادرسانی در حوادث غیرمترقبه همچون زلزله و سیل گوشه‌ای از خدمت‌رسانی جهادی از سوی بسیج سازندگی است.

فولادی به حضور 20 گروه جهادی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) در منطقه سیل‌زده شهرستان شوشتر استان خوزستان اشاره کرد و گفت: از تاریخ 12 فروردین 98 تا دوم اردیبهشت ماه، جهادگران سپاه و بسیج استان چهارمحال و بختیاری به یاری هموطنان سیل‌زده در شهرستان شوشتر به‌ویژه منطقه شعیبیه شتافتند و در زمینه جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع اقلام و ارائه خدمات مختلف آن‌ها را یاری رساندند.

مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: خدمت‌رسانی به 35 هزار نفر با حضور پنج تیم در حوزه بهداشت و سلامت انسان و دام، از دیگر خدمات ارائه شده در مناطق سیل‌زده از سوی جهادگران استان چهارمحال و بختیاری به شمار می‌رود.

وی همچنین از انتقال تجهیزات و ماشین‌آلات مهندسی همچون؛ سرویس بهداشتی و حمام سیار، جرثقیل، بیل مکانیکی، لودر، غلتک، بولدوزر، بیل بکهو، کامیون کمپرسی، تانکر آب، انواع پمپ و کف‌کش، انواع لجن‌کش، قایق، موتور برق، و... به مناطق سیل زده خبر داد و خاطرنشان کرد: احداث 40 سیل‌بند، 16 پل ارتباطی و بازسازی 68 راه دسترسی از دیگر خدمات جهادگران سپاه قمربنی‌هاشم (ع) در مناطق سیل‌زده خوزستان است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) همچنین خدمات فرهنگی ارائه شده در مناطق سیل‌زده و برگزاری جشن نیمه شعبان در جمع سیل‌زدگان را یادآوری نمود و از عملکرد رسانه‌ای اصحاب رسانه و مطبوعات در پوشش اقدامات جهادگران و سیل همدلی مردم چهارمحال و بختیاری با هموطنان سیل‌زده تقدیر کرد.

فولادی، استقرار موکب در منطقه سیل‌زده و پخت توزیع غذای گرم و نان تازه بین سیل‌زدگان را از دیگر خدمات جهادی در یاری‌رسانی به هم‌وطنان در شهرستان شوشتر استان خوزستان برشمرد.

وی در پایان گفت: حضور مستمر فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) و هیئت رئیسه سپاه استان چهارمحال و بختیاری در مناطق سیل‌زده، دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهداء، بازدید مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری از منطقه سیل‌زده از نقاط قوت حضور جهادگران سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) به‌عنوان مُعین شهرستان شوشتر در حادثه سیل‌های اخیر بود.

فولادی همچنین به برنامه‌های بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری در استان اشاره کرد و افزود: به مناسبت روز بسیج سازندگی 110 گروه جهادی برای ارائه خدمات مختلف به مناطق محروم استان اعزام و همچنین بیش از 50 طرح اقتصاد مقاومتی  نیز در استان افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/1026ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۰۸:۱۷

29 Dec 2019