۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷
کد مطلب : ۴۱۹۶۴
امام جمعه موقت فارسان

سربازان انقلابي براي انقلاب جهاني مهدي پرورش خواهيم داد

امام جمعه موقت فارسان گفت: کشور را همه باهم در همۀ زمينه‌ها خواهيم ساخت و راه‌هاي نفوذ را خواهيم بست و برعکس زمينه‌سازي آن‌ها در سند ۲۰۳۰ به‌جاي تربيت سرباز و رعيت براي وحشي‌هاي کروات زده‌اي که آدم مي‌کشند و به آدمکش‌ها کمک مي‌کنند سربازان انقلابي براي انقلاب جهاني مهدي پرورش خواهيم داد.
سربازان انقلابي براي انقلاب جهاني مهدي پرورش خواهيم داد
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام سيد حسن چراغي در خطبه‌هاي نماز عبادي سياسي جمعه شهر فارسان با سفارش همگان به تقواي الهي، از تقوا به‌عنوان عامل نجات انسان در دنيا و آخرت يادکرد و بر ضرورت تقويت فرهنگ ارزشي در جامعه تأکيد کرد.

وي با اشاره به نزديکي ماه مبارک رمضان گفت: روزه‌داري يکي از پايه‌هاي اصلي حکومت اسلامي است که درگذشته بر آن‌ها واجب شده بود. انسان روزه‌دار در پيشگاه خداوند ارزش بسيار بالايي دارد.
 
وي اضافه کرد: کسي که به بهانه‌هاي مختلف روزه نمي‌گيرد خود را از برکات روزه محروم مي‌کند.  بسياري از بيماري‌هاي انسان به دليل پرخوري است و ماه رمضان فرصت مناسبي است که بيماري‌ها را درمان کنيم.
 
وي تصريح کرد: ماه مبارک رمضان صحت و سلامتي را براي انسان به ارمغان مي‌آورد. نفس کشيدن انسان روزه‌دار در اين ماه تسبيح خداوند است و خواب نيز در اين ماه عبادت و عمل خير و دعاي شما در اين ماه مستجاب مي‌شود. انسان در اين ماه بايد گوش، زبان و چشم خود را کنترل و تنها روزه گرفتن به غذا نخوردن نيست.
 
وي به سخنان مقام معظم رهبري در ديدار با معلمان و فرهنگيان اشاره داشت و گفت: امروز دشمنِ ما از همه‌ي اطراف مشغول تهاجم است؛ ازلحاظ اقتصادي که مي‌بينيد؛ ازلحاظ اطّلاعاني، مشغول برنامه‌ريزي‌اند که نفوذ اطّلاعاني کنند؛ ازلحاظ فضاي مجازي، دارند برنامه‌ريزي مي‌کنند براي اينکه از اين طريق به کشور ضربه بزنند. از همه طرف دشمن واردشده است. مسئولين کشور و آحاد مردم بايد در مقابله‌ي با اين دشمن هر کاري که مي‌توانند انجام دهند.

وي خاطرنشان کرد: کشور را همه باهم در همۀ زمينه‌ها خواهيم ساخت و راه‌هاي نفوذ را خواهيم بست و برعکس زمينه‌سازي آن‌ها در سند ۲۰۳۰ به‌جاي تربيت سرباز و رعيت براي وحشي‌هاي کروات زده‌اي که آدم مي‌کشند و به آدمکش‌ها کمک مي‌کنند سربازان انقلابي براي انقلاب جهاني مهدي پرورش خواهيم داد.

وي ادامه داد: امام (ره) فرمودند «معلمي شغل انبياست» تعبيري که مقام معظم رهبري در ديدار با معلمان داشتن و معلمان را پرورش‌دهنده سرمايه يک ملت و پايه ريزان تمدن علمي و جهادگران مقابله با جهل و ناداني خواندند.
 
حجت‌الاسلام چراغي در فراز ديگري از خطبه‌هاي با اشاره به‌روز جهاني صليب سرخ و هلال‌احمر گفت: امدادگران و داوطلبان جمعيت هلال‌احمر در خدمت‌رساني به مردم در حوادث طبيعي و جاده‌اي پيشگام هستند و اقدامات ارزشمند و انساني اين نهاد در مناطق سيل‌زده قابل‌تقدير است.

انتهاي پيام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۱:۵۸

30 Dec 2019