کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی:

کارگران رگ حیاتی کشور هستند/تحرکات دشمن به سمت ایجاد نارضایتی و ناامیدی در قشر کارگر است

11 ارديبهشت 1398 ساعت 13:50

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد، معیشت و رونق زندگی در این کشور، ملزم به وجود و مرهون دستان توانمند کارگران است.


به گزارش جهانبین‌نیوز، اردشیر نوریان نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در همایش تبین نقش ارزشمند کارگران و تجلیل از کارگران نمونه استان، اظهار کرد: اقتصاد، معیشت و رونق زندگی در این کشور، ملزم به وجود و مرهون دستان توانمند کارگران است.

نوریان با اشاره به شعار سال و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، بیان کرد: تولید، اشتغال، معیشت و اقتصاد بدون در نظر گرفتن کار و کارگر بی‌معنی است و باید در راستای ارتقاء سطح زندگی و معیشت کارگران به جای تعریف و تمجید در پشت تریبون‌ها، به انجام امور و وظایفی که در قبال آن مسئول هستیم، بپردازیم.

وی افزود: قشر کارگر در تمام صحنه‌های این کشور، از روز‌های نخست انقلاب حضور داشته و اگر روزی این قشر دست از کار بکشد، قطعا صنعت، اقتصاد و معیشت کشور نیز تعطیل خواهد شد.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: قانون‌گذاری و عمل مطلوب، به جای وعده و سخن می‌بایست به گونه‌ای باشد که  قشر کارگر بتواند وظیفه اصلی خود را به نحو احسنت انجام دهد.

نوریان خاطرنشان کرد: متاسفانه در سال گذشته، چندین بار شاهد تحصن کارگران و قشر ضعیف جامعه به لحاظ اقتصادی در مقابل مجلس شورای اسلامی کشور بوده‌ایم که این امر نشانگر نقص و اشکال در انجام وظایف ما بوده و عدم رسیدگی به امور صندوق‌های بازنشستگی، بیمه‌ها و... از نمونه بارز این سوءمدیریت‌ها است.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت تنظیم قوانین مناسب، تصریح کرد: در مجلس شورای اسلامی نیز علی‌رغم تلاش‌های بسیار و توجه فراوانی که در قانون بودجه 97، 98 و در برنامه ششم شده است و اما کافی نبوده و می‌بایست به صورت جدی در تحقق این امر، تلاش کرد.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث اخیر در کشور، بیان کرد: تمام تحرکات دشمن خارجی به سمت و سوی ایجاد نارضایتی و ناامیدی در قشر کارگر بوده است چون به زانو درآوردن قشر کارگر را راهی برای به زانو در آوردن کشور می‌دانند همچنین این امر موجب جلوگیری از ایجاد رونق در چرخه تولید، صنعت و معیشت خواهد شد اما قشر کارگری، با همت و ایستادگی خود، همان‌گونه که در هشت سال دفاع مقدس، ستون فقرات گردان‌های عملیاتی جنگ بوده‌اند، در حال حاضر نیز مانع از رسیدن دشمن با اهدافش می‌شوند.

 وی با اشاره به فرارسیدن روز معلم، از این قشر به‌عنوان بال دوم حرکت و بالندگی در کشور یاد کرد و گفت: لازم است که مسئولان این کشور قدردان زحمات معلمان، آموزگاران، اساتید دانشگاه‌ها و تربیت‌کنندگان نسل آینده کشور، نه در سخن بلکه در عمل باشند، چراکه این دو قشر جزء سرمایه‌های اصلی این کشور به شمار می‌روند.
 
 
انتهای پیام/1029ج


کد مطلب: 41949

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41949/کارگران-رگ-حیاتی-کشور-هستند-تحرکات-دشمن-سمت-ایجاد-نارضایتی-ناامیدی-قشر-کارگر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir