۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳
کد مطلب : ۴۱۹۴۱
رئيس آموزش‌ و پرورش شهرستان فارسان:

بارش‌ها به 49 مدرسه در فارسان آسیب زد/خسارات به بيش از 1 ميليارد تومان رسید

رئيس آموزش‌ و پرورش شهرستان فارسان گفت: ميزان خسارت وارده به مدارس شهرستان فارسان در سيل اخير 1 ميليارد تومان برآورد شده است.
بارش‌ها به 49 مدرسه در فارسان آسیب زد/خسارات به بيش از 1 ميليارد تومان رسید
اسفنديار تيموري رئيس آموزش‌ و پرورش شهرستان فارسان در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: در بارندگي‌ها و سيلاب سه موج بارشي در ابتداي فروردين‌ماه سال جاري به 49 واحد آموزشي در شهرستان فارسان خسارت واردشده است.

وي بيان داشت: متأسفانه با وجود بارش کم، خسارات بسياري به فضاهاي آموزشي اين شهرستان وارد شد که بايد بررسي شود که مدارس اين شهرستان استحکام بنا ندارد و يا دچار فرسودگي هستند.

تیموری با اشاره به اينکه بيش‌ترين آسيب به فضاهاي آموزشي در استان مربوط به شهرستان فارسان بود، گفت: علل اصلي در بيشترين خسارت در شهرستان فارسان آب‌گرفتگي و با بالا آمدن سطح آب و وزش بادهاي نسبتاً شديد، بود که حصارهايي که قدمت 40 ساله داشتند منجر به خسارت شدند.

رئيس آموزش‌ و پرورش شهرستان فارسان بيان کرد: لازم است اعتباراتي در اختيار اين اداره گذاشته شود تا قبل از سال تحصيلي جديد حصارکشي و سقف مدارسي که آسيب ديدند بازسازي شوند.

وي در پايان بيان داشت: سيل در شهرستان فارسان مي‌توانست يک بحران بسيار جدي باشد که با اقدامات خوب و با حضور همه دستگاه‌ها در قبال برنامه‌ريزي که در اين سيل با مديريت و هدايت مسئولين انجام شد شرايط مناسبي براي حل اين مشکل فراهم شد.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۱:۳۸

30 Dec 2019