۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
کد مطلب : ۴۱۹۲۱
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری:

عملکرد شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری در ساماندهی رودخانه‌ها ضعیف بوده است

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: شرکت آب منطقه‌ای استان در سال‌های گذشته نسبت به ساماندهی رودخانه‌های استان ضعیف عمل کرده است.
عملکرد شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری در ساماندهی رودخانه‌ها ضعیف بوده است
به گزارش جهانبین نیوز؛ مجید نظری دهکردی شامگاه شنبه در نخستین نشست قرارگاه بازسازی شامگاه شنبه در نخستین نشست قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی موظفند در جلسه آتی پروژه‌های پیشنهادی خود را با توجه به خسارات وارده در بارش های اخیر اولویت‌بندی و نیاز اعتباری آنها را برآورد کنند.

وی تصریح کرد: پروژه‌های پیشنهادی پس از تکمیل به قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده ارسال خواهد شد.

نظری دهکردی بیان داشت: این قرارگاه با هدف استفاده بهینه از اعتبارات در راستای بازسازی و نوسازی سریع‌تر مناطق آسیب‌دیده ایران تشکیل و فعال شده و تمامی فعالیت‌های قرارگاه کشوری بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده براساس فعالیت‌های علمی، اساسی، پایه‌ای، زیرساختی، اصولی و استاندارد، برابر ضوابط و مقررات صورت می‌گیرد.

خسارت 6 میلیارد ریالی بارش‌های سیل‌آسای اخیر در چهارمحال و بختیاری

ستار فرهادی مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری در ادامه این جلسه بیان داشت: در بارش‌های سیل‌آسای اخیر حدود 6 هزار میلیارد ریال خسارت به بخش‌های مختلف این استان وارد شد.

وی اضافه کرد: از این میزان خسارت 2 هزار و 380 میلیارد ریال در بخش کشاورزی، یک هزار و 120 میلیارد ریال در حوزه مسکن و 2 هزار و 490 ریال در قسمت عمومی و زیربنایی بوده است.

عملکرد شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری در ساماندهی رودخانه‌ها ضعیف بوده

فرهادی گفت: شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری در سال‌های گذشته نسبت به ساماندهی رودخانه‌های استان ضعیف عمل کرده است.

فرهادی تصریح کرد: به همین منظور شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری باید هرچه سریع‌تر نسبت به ساماندهی رودخانه‌های استان اقدام اساسی انجام دهد.

وی افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری باید براساس دستور وزیر راه و شهرسازی در سفر اخیر به این استان برای محور ارتباطی شیخ علیخان-موگویی-بزنوید به طول 120 کیلومتر برنامه‌ریزی کند، همچنین نسبت به تعمیر اساسی راه‌های ارتباطی، پل‌ها و به‌خصوص پل‌های مرادآباد، دزک سرچشمه و بارز اقدام لازم را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهد.

قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده در سطح ملی به ریاست وزیر کشور و جانشینی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل و فعال شده است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۵۸:۵۹

28 Dec 2019