۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۴۱۹۱۳
جهانبین نیوز گزارش می‌دهد

از آسفالت‌ نامناسب تا گرفتاری در باتلاقِ گل و لای/مسئولان اردل برای حل مشکل اقدام کنند

وضعيت نامناسب آسفالت در اکثر کوچه‌هاي بافت قديم شهر اردل مردم این محله را ناراضی کرده و وجود گل و لای باعث گلايه‌مندي شهروندان شده است.
از آسفالت‌ نامناسب تا گرفتاری در باتلاقِ گل و لای/مسئولان اردل برای حل مشکل اقدام کنند
به گزارش جهانبین نیوز، کيفيت معابر شهري يکي از عوامل مهم و تاثيرگذار بر زندگي شهروندان است؛ ازجمله مهمترين ويژگي‌هايي که يک شهر را از ساير شهرها متمايز مي‌کند و تاثير زيادي بر منظر شهري دارد، آسفالت يک‌دست و مناسب معابر است و  يکي از شاخص‌هاي رضايتمندي از عملکرد شهرداري‌ها و مسئولان ذي‌ربط محسوب مي‌شود.
 
باوجود اعتراض مکرر شهروندان و ساکنان بافت قديم شهر اردل روبروي مسجد جامع سري به اين کوچه زدیم تا از نزديک وضعيت نابسامان اين کوچه را بررسی کنیم.
 
جمعي از اهالي بافت قديم شهر اردل با گلايه از مسئولين شهرداري درخصوص وضعيت نامناسب کوچه‌هاي اين منطقه اظهار داشتند: اکثر کوچه‌هاي بافت قديم شهر اردل به دليل استاندارد نبودن و نبود جدول کشي در زمستان و تابستان تبديل به باتلاق مي شود و هنوز کسي براي رفع اين مشکل اساسي گامي برنداشته است.

این شهروندان بیان داشتند: از شهرداري اردل درخواست داريم به وضعيت اين کوچه‌ها رسيدگي کنند.
 
وحيد اسدي يکي از شهوندان اردلي در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز در اين خصوص اظهار داشت: مسئولان صداي ما را نمي‌شوند اما متوجه قلم رساي شما هستند بنابراين از آن‌ها بخواهيد که به اين مناطق سرکشي داشته باشند.

اسدي افزود: اگر مسئولان از نزديک آسفالت فرسوده اين کوچه را ببينند به طور يقين در پي حل مشکل آن تلاش مي‌کنند.
 
اهالي بافت قديم شهر اردل از مسئولين مربوطه خواستند تا براي رفع اين مشکل اساسي اين منطقه هر چه زودتر چاره‌اي بجويند نه اينکه دست روي دست بگذارند و نظارگر اين مشکلات باشند.
 
انتهاي پيام1026ج /570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۱:۰۸

30 Dec 2019