۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
کد مطلب : ۴۱۸۹۵

مدرسه ای در شهرکرد مجهز به تجهیزات دندانپزشکی شد

معاون سلامت و تندرستی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از مدارس شهرکرد به تجهیزات دندانپزشکی مجهز شد که در این مدرسه تیم داندانپزشکی مستقر شده است.
مدرسه ای در شهرکرد مجهز به تجهیزات دندانپزشکی شد
خدایار قاسم پور معاون سلامت و تندرستی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری  در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛  بر ضرورت استفاده از ظرفيت يادگيري و انتقال اطلاعات از طريق دانش آموزان در ديگر سطوح جامعه تاکيد نمود.

وی از دانش آموزان خواست با دادن تذکر به والدین برای داشتن تغذیه سالم و پرهیز از پرخوری ، به ترغيب والدين به انجام فعاليت بدني و افزايش تحرک آنها نيز کمک کنند.

قاسم پور در ادامه از تجهیز یکی از مدارس شهرکرد به تجهیزات دندانپزشکی خبر داد و در ادامه از سرپرست و مسئولين اين دانشگاه خواست همکاري لازم براي استقرار تيم دندانپزشکي در اين مدرسه و کمك به انجام معاينات دهان و دندان دانش آموزان را داشته باشند.

وی با اشاره به حوادث اخیر مرتبط با وقوع سیل در برخی شهرهای کشور به نقش آموزش و اطلاع رسانی و آموزش دانش آموزان براي کاهش آسيب هاي وقايع طبيعي اشاره داشت.

قاسم پور با بیان اینکه در آموزش و پرورش های تلفیقی در دنیا ساعات محدودي به آموزش هاي تئوري اختصاص دارد و بخش عمده اي از آموزش ها عملي و تجربي به دانش آموزان منتقل مي شود از مربيان دانش آموزان خواست از تاثير آموزش هاي عملي و نقش ماندگار آن در تغيير رفتار و اصلاع شيوه هاي غلط زندگي دانش آموزان غافل نمانند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با دانش آموزان و حاضرین در این جشنواره سخن گفت و از سلامتی بعنوان بهترین نعمت الهي ياد کرد.
دکتر فرحناز قائد امینی ادامه داد: در کنار نعمت سلامتی است که انسان توان بهره مندی از سایر نعمت ها را پیدا مي کند.

وی در ادامه از دانش آموزان خواست با توجه به نکات بهداشتی و پرهیز از رفتارهایی که سلامت آنها را تهدید مي کند به سلامت خود و جامعه و داشتن نسلي پويا، با نشاط و سالم کمک نمايند.

قائد امینی اظهار داشت: دانش آموزان به مناسبت هفته سلامت با شرکت فعال در جشنواره غذای سالم و اجرای برنامه های متنوع از اجرای سرود تا انجام حرکات ورزشی و همکاري و دوستي و محبت به يکديگر درس هاي بزرگ، ضرورت تغذيه سالم، داشتن تحرک و فعاليت بدني کافي و همكاري و مشاركت در برنامه هاي جمعي را آموختيم.

گفتنی است، همزمان با دومین روز از هفته سلامت جشنواره غذای سالم و نواختن زنگ سلامت با حضور مسئولینی از اداره کل آموزش و پرورش ، بیمه سلامت و دانشگاه علوم پزشکي بصورت نمادين در دبستان دخترانه الهام شهرکرد برگزار شد.
 
انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۴۴:۵۹

30 Dec 2019