۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۴۱۸۷۶
نماينده مردم شهرستان لردگان :

تنها راه برون رفت از مشکلات، سرمايه گذاري در طرح هاي اشتغالزا است

نماينده مردم شهرستان هاي لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي گفت: بعضي از روستاهاي شهرستان لردگان نياز به جابجايي دارند و با مقاوم سازي که با اجراي طرح هادي مشکلي برطرف نخواهد شد بلکه اهالي بايد همکاري کنند و زمينه را براي جابجايي روستا فراهم آورند.
تنها راه برون رفت از مشکلات، سرمايه گذاري در طرح هاي اشتغالزا است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام تاج زاد امام جمعه شهرستان لردگان در آيين همايش چهلمين سالگرد افتتاح حساب 100 امام خميني (ره) در لردگان گفت: حساب 100 امام بايد توسط مردم تامين گردد تا بنياد مسکن بتواند براي افراد نيازمند مسکن بسازد که اگر مردم کمک نکنند بنياد مسکن به تنهايي نمي تواند دست به مقاوم سازي مساکن روستاييان و افراد بي بضاعت بزند.

 محمد خالدي نماينده مردم شهرستان هاي لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي نيزدر اين آيين گفت: به برکت تاسيس حساب 100 در کشور خوشبختانه کارهاي خوب در سطح شهرستان لردگان در حوزه مسکن انجام گرفته است که جاي تقدير و تشکر دارد.

وي گفت: بعضي از روستاهاي شهرستان لردگان نياز به جابجايي دارد و با مقاوم سازي يا اجراي طرح هادي مشکلي برطرف نخواهد شد بلکه اهالي بايد همکاري کنند و زمينه را براي جابجايي روستا فراهم آورند.

خالدي گفت: لازم است در ساخت يا مقاوم سازي مسکن از مصالح استاندارد و تکنولوژي روز استفاده نمود تا نيازي به دوباره کاري و صرف هزينه هاي اضافي نباشد.

نماينده مردم شهرستان هاي لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي گفت: در هيچ جايي دنيا مسکن هاي را که ما با اين وسعت مي سازيم نمي سازند مگر براي ساخت هتل اما ما متاسفانه به جايي سرمايه گذاري در طرح هاي اشتغال زا به ساخت مسکن هاي با وسعت زياد مي پردازيم.

وي بيان داشت: تنها راه برون رفت از مشکلات سرمايه گذاري در طرح هاي اشتغالزا و ايجاد شغل مي باشد و بايد راه سرمايه گذاري در شهرستان ما باز شود تا بتوان از حجم مشکلات کم کرد و ما نبايد نگاهمان به سمت دولت باشد که برايمان شغل ايجاد کند.

در ادامه سهراب رئيسي مديرکل بنياد مسکن استان گفت: مجموع اعتبارات شهرستان لردگان از ابتدا تا کنون حدود 200 ميليارد تومان بوده و مجموع اعتبارات عمراني سال 97 اين شهرستان 18 ميليارد و 400 ميليون تومان مي باشد و در سال 98 در 101 روستاي شهرستان لردگان طرح هادي با اعتباري بالغ بر 30 ميليارد تومان اجرا خواهد شد و 27 طرح هادي روستايي با اعتباري بالغ بر 517 ميليون تومان بازنگري خواهد شد و 24 طرح هادي روستايي نيز با اعتباري بالغ بر 5 ميليارد تومان افتتاح خواهد شد که مجموع اعتبارات شهرستان لردگان در سال98،  64 ميليارد تومان مي باشد که اميد است بتوان با تزريق اين اعتبارات گام هاي موثري در حوزه مقاوم سازي و زيباسازي روستاهاي شهرستان برداشت.

انتهاي پيام/630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۴۷:۵۹

27 Dec 2019