۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۴۱۸۷۴
سرمربي تيم فوتبال ساحلي شهدا چليچه:

هميشه بازي اول با تيم‌هاي بزرگ خيلي سخت است

سرمربي تيم فوتبال ساحلي شهدا چليچه گفت: هميشه بازي اول بازي سختي و زماني که بازي با تيم بزرگي مثل گلساپوش يزد باشد سخت‌تر است.
هميشه بازي اول با تيم‌هاي بزرگ خيلي سخت است
افراسياب صادقي سرمربي شهدا چليچه پس از کسب عنوان بهترين مربي هفته اول به انتخاب مخاطبان تخصصي فوتبال ساحلي ايران در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: هميشه بازي اول بازي سخت است و زماني که بازي با تيم بزرگي مثل گلساپوش يزد باشد سخت‌تر است
 
وي بيان داشت: اين بازي براي ما خيلي مهم بود چون در این چند وقت در سرماي شديد و بارندگي‌هاي مکرر تمرينات سختي را پشت سر گذاشتيم و اين بازي موقع نتيجه بود.
 
وي تصريح کرد: با توجه به شناخت خوبي که از تيم گلساپوش يزد داشتيم برنامه دفاعي متناسبي را طراحی کرده بودم که محورش پرس از جلو بود و براي ضد حمله برنامه‌ريزي داشتيم. علي‌رغم اينکه بازي دوستانه‌اي پيش از شروع فصل نداشتيم ولي خدا را شکر بازيکنان ما خيلي خوب عمل کردند و همه آنچه گفته بودم را به‌طور کامل اجرا کردند.
 


وي اظهار داشت: هرچند که از دست دادن تمرکز تيمي در دو صحنه باعث دريافت دو گل شد ولي بازيکنانم توانستند با تلاش و همدلي مثال‌زدني بازي را با ۳ گل به نفع خودشان به اتمام برسانند. خوشحالم که با تيم صاحب سبک و قابل‌احترام گلساپوش يزد يک بازي فوق‌العاده را انجام دادیم و تماشاگران زيادي که از سطح استان براي ديدن اين مسابقه آمده بودند جداي از نتيجه از ديدن يک بازي ساحلي در سطح بالا لذت بردند.



 
وي افزود: امسال براي اولين بار کادر فني تيم را افزايش داديم و حضور آقاي مهندس شيوندي، دکتر محمدرضا رئيسي و دوستان ديگري که به‌زودي به کادر فني اضافه مي‌شوند کمک بسيار زيادي براي دستيابي به رویاهای تيم ما خواهد بود.
 


وي در پايان گفت: همه بازيکنانم عالي بودند حتي آن‌ها که روي نيمکت بودند و با تمام وجود به تيم انرژي مثبت دادند و از زحمات تک‌تک تشکر مي‌کنم. اميدوارم که بتوانيم تا پايان هفته ليست بازيکنان و کادر فني تيم را تکميل کنيم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۱۹:۱۷

27 Dec 2019