۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
کد مطلب : ۴۱۸۶۸
حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد:

استقرار نظام حکومت اسلامي در سايه رشادتهاي سپاهيان اسلام است

امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته استاندار چهارمحال و بختياري را جهت ورود به نابساماني‌هاي وضعيت شوراي شهر و شهرداري مورد خطاب قرار دادند و از ايشان نهايت همکاري اقدام انقلابي را خواستار شدند.
استقرار نظام حکومت اسلامي در سايه رشادتهاي سپاهيان اسلام است
به گزارش جهانبین نیوز؛حجت الاسلام و المسلمين سيد مهدي تاج زاد، امام جمعه شهرستان لردگان در خطبه اول نماز جمعه اين هفته خود و مردم را به رعايت تقواي الهي دعوت نمود و طبق روايت امام علي عليه السلام مردم را به يقين و تقوا و خوبي ها دعوت نمودند.
 ايشان دينداري توام با تقوا يقين را عنصر کليدي سعادت بشر دانستند.

وي در ادامه خطبه به شخصيت وجودي آقا امام عصر عجل الله تعالي و وظايف مومنان نسبت به آن امام بزرگوار اشاره داشتند.
امام جمعه لردگان ياور به مهدويت را در همه اديان اشاره دانستند، مهدويت و ظهور منجي بي شک در همه اديان اشاره شده و قطعا انسان به وسيله منجي راه سعادت را در پيش خواهد گرفت.
 
وي وجود امام عصر عجل الله را از زبان پدر بزرگوارش امام حسن عسکري عليه السلام حتمي و بشارت داده شده و دانست و به صحابي خود بشارت غيبت امام عصر را داد و عنوان دانست امام عصر عجل الله و در زمان غيبت توجهات، کرامات و معرفت زيادي نسبت به مومنان دارد.
خطيب جمعه لردگان در ادامه گفت:امام عصر لحظه اي از ياد و حال و کار مومنان غافل نيستند و توجه ويژه به زندگي انسانها دارد.
 
امام جمعه لردگان به وظايف مومنان نسبت به ساحت امام عصر اشاره کرد گفت: وظايف ما در عصر غيبت در ابتدا معرفت و شناخت امام زمان عجل الله مي باشد تا گمراه نشويم، دومين وظيفه ما در عصر غيبت نسبت به ساحت امام عصر عجل الله جذب محبت و توجه امام است و با اعمال و رفتار خالصانه مان مي باشد در همين راستا کردار و اخلاق و رفتار همه ما بايد مطابق با منويات امام زمان عجل الله باشد.
 
حجت الاسلام و المسلمين سيد مهدي تاج زاده در خطبه دوم نماز جمعه به  ولايت امام زمان عجل الله و روز جهاني مستضعفان اشاره کردند و ولادت امام و نامگذاري اين ولادت به نام سربازان گمنام امام زمان را تشريح و به فال نيک گرفتند.

 ايشان امنيت اين مرز و بوم را در راستاي سختي‌هاي اين سربازان گمنام در راه برقراري نظم و امنيت دانست و سرباز گمنام امام زمان را واقعا برازنده اين سربازان دانستند و از زحمات خالصانه همه اين سربازان تقدير و تشکر به عمل آمد.

 وي همچنين به دوم ارديبهشت ماه سالروز تشکيل نهاد مقدس سپاه پاسداران اشاره کردند که سپاه پاسداران را شجره طيبه و يا هويت نظامي و مردمي دانست و عنوان داشتند: استقرار نظام حکومت اسلامي در سايه رشادتهاي سپاهيان اسلام است.
 ايشان به نقش هاي سپاه در همه عرصه هاي خدمت رساني، سازندگي و برقراري امنيت اشاره کردند و سپاه را حامي مردم و پشتيبان انقلاب دانستند.
 وي به حضور نيروهاي مقاومت در کشورهاي ديگر در راستاي مبارزه با استکبار اشاره کردند و يادآور شدند نقش سپاه در ظهور اين نيروها بي شک بر کسي پوشيده نيست.
 ايشان هم چنين در سالروز تشکيل انقلاب فرهنگي و عملکرد آن در راستاي تقويت فرهنگ ايران اسلامي اشاراتي داشتند.
امام جمعه لردگان نيز با اشاره به روز کارگر اين روز را به همه ي کارگران تبريک گفتند .
 
خطيب جمعه لردگان در پايان خطبه دوم استاندار چهارمحال و بختياري را جهت ورود به نابساماني‌هاي وضعيت شوراي شهر و شهرداري مورد خطاب قرار دادند و از ايشان نهايت همکاري اقدام انقلابي را خواستار شدند.

انتهاي پيام/630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۳۲:۲۴

28 Dec 2019