۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰
کد مطلب : ۴۱۸۵۹
رییس شبکه دامپزشکی لردگان خبر داد:

معدوم سازی 450 کیلوگرم فرآورده دامی در لردگان

رییس شبکه دامپزشکی لردگان گفت: ناظران این شبکه در اجرای طرح تشدید سلامت مواد غذایی افزون بر 450 کیلوگرم گوشت قرمز و آلایش مرغ غیر قابل مصرف را در این شهرستان کشف و معدوم کردند.
معدوم سازی 450 کیلوگرم فرآورده دامی در لردگان
بیژن حسین ‌پور آقایی رییس شبکه دامپزشکی لردگان در گفت وگو با جهانبین نیوز، اظهار کرد: در بازرسی از مراکز تهیه و توزیع فرآورده‌های خام دامی در لردگان، یک لاشه گاو ذبح شده غیرقابل مصرف و مقداری آلایش مرغی فاسد و غیربهداشتی که آثار تزریق دارو بر روی آن مشهود بود، کشف و ضبط شد.

وی افزود: این مواد غذایی فاسد با حضور نماینده شهردار، دادستان و کارشناسان شبکه دامپزشکی لردگان، در مرکز شهرستان معدوم‌سازی شد.

رییس شبکه دامپزشکی لردگان با اشاره به معرفی فرد خاطی به مراجع قضایی تصریح کرد: با توجه به اهمیت سلامت جامعه، با متخلفان در چرخه تولید و توزیع مواد خام دامی و لبنی برخورد قانونی خواهد شد.

حسین ‌پورآقایی از مردم خواست؛ هنگام تهیه گوشت قرمز به برچسب مشخصات که دارای تاریخ تولید و انقضا می باشد، توجه داشته باشند.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان لردگان اظهار داشت: گروه های نظارت بهداشتی این شبکه به صورت شبانه روزی فعالیت دارند تا بتوانند امنیت و سلامت غذایی مصرف کنندگان این محصولا را تأمین و تضمین کنند.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۴۰:۲۸

30 Dec 2019