۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۴۱۸۵۵
جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

سپاه در کنار ملت و خادم مردم سیل‌زده است/ طبخ روزانه بیش از 1000 پرس غذا در موکب حضرت قمربنی‌هاشم (ع) در شعیبیه

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری به راه‌اندازی موکب حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اشاره و گفت: بسیجیان فعال در این موکب مانند دوران دفاع مقدس با شور و حال بسیار خوبی وارد میدان شدند و روزانه 1500 تا 1700 غذا طبخ و در اختیار مردم منطقه قرار می‌دهند.
سپاه در کنار ملت و خادم مردم سیل‌زده است/ طبخ روزانه بیش از 1000 پرس غذا در موکب حضرت قمربنی‌هاشم (ع) در شعیبیه
سرهنگ مهران مرادی جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع)  در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی جهانبین نیوز؛ در مناطق سیل زده استان خوزستان اظهار کرد: سپاه این استان افتخار آن را دارد که به نمایندگی از مردم ولایتمدار چهارمحال و بختیاری در منطقه شعیبیه استقرار یافته و به مدت سه هفته توفیق خادمی مردم سیل‌زده را دارد.
 
وی با بیان اینکه نیروهای سپاه استان در ابعاد مختلف حضور یافتند اذعان داشت: در بحث اعزام ماشین‌آلات مهندسی بخشی از تجهیزات ارسال شده تا بتوانیم به کمک آن‌ها برخی از زیرساخت‌ها را بازسازی کنیم، بخش عمده‌ای از زیرساخت‌ها و خانه‌های روستایی آسیب‌دیده و قسمت بسیاری از محصولات کشاورزی از بین رفته است.

مرادی خاطرنشان کرد: خانه‌ها، جاده‌ها کشاورزی و فاضلاب‌ها در روستاها با مشکلات عدیده‌ای روبه رو شده است، منتظر فروکش آب هستیم تا بعد از آن وارد عمل شده و در این حوزه به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

وی با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های مردمی استان به سیل‌زدگان بیان داشت: امروز سپاه افتخار دارد که در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج  طرحی را درقالب جهاد همبستگی با محوریت مساجد اجرا کند و کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کرده است.

مرادی افزود: روز گذشته کمک‌های مردمی شهرکرد، فارسان و شیخ‌شبان ارسال شد، امروز هم مردمی از شهرستان‌های بروجن، لردگان و شهرکرد خواهیم داشت، کمک‌ها با استفاده از ظرفیت بسیج ناحیه شوشتر جمع‌بندی و بعد از اسکان مردم درقالب یک پک به هر خانوار اهدا خواهد شد.

وی یادآور شد: با وقوع سیل در برخی از استان‌ها مردم مانند دوران دفاع مقدس وارد میدان شدند و با تمام وجود به مردم  سیل‌زده کمک کردند.

مرادی با اشاره به خدمات درمانی به مردم سیل‌زده جنوب ادامه داد: فردا پنج تیم بسیج جامع پزشکی به منطقه اعزام می‌شود و در حوزه بهداشت و درمان ارائه خدمات خواهند کرد.

جانشین فرمانده سپاه استان به راه‌اندازی موکب حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اشاره و گفت: بسیجیان فعال در این موکب مانند دوران دفاع مقدس با شور و حال بسیار خوبی وارد میدان شدند و روزانه 1500 تا 1700 غذا طبخ و در اختیار مردم منطقه قرار می‌دهند که این کار عظیمی است و شور و حال خاصی در منطقه ایجاد کرده است.

انتهای پیام/1029ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۱۳:۲۰

28 Dec 2019