کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

سپاه در کنار ملت و خادم مردم سیل‌زده است/ طبخ روزانه بیش از 1000 پرس غذا در موکب حضرت قمربنی‌هاشم (ع) در شعیبیه

28 فروردين 1398 ساعت 12:15

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری به راه‌اندازی موکب حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اشاره و گفت: بسیجیان فعال در این موکب مانند دوران دفاع مقدس با شور و حال بسیار خوبی وارد میدان شدند و روزانه 1500 تا 1700 غذا طبخ و در اختیار مردم منطقه قرار می‌دهند.


سرهنگ مهران مرادی جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع)  در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی جهانبین نیوز؛ در مناطق سیل زده استان خوزستان اظهار کرد: سپاه این استان افتخار آن را دارد که به نمایندگی از مردم ولایتمدار چهارمحال و بختیاری در منطقه شعیبیه استقرار یافته و به مدت سه هفته توفیق خادمی مردم سیل‌زده را دارد.
 
وی با بیان اینکه نیروهای سپاه استان در ابعاد مختلف حضور یافتند اذعان داشت: در بحث اعزام ماشین‌آلات مهندسی بخشی از تجهیزات ارسال شده تا بتوانیم به کمک آن‌ها برخی از زیرساخت‌ها را بازسازی کنیم، بخش عمده‌ای از زیرساخت‌ها و خانه‌های روستایی آسیب‌دیده و قسمت بسیاری از محصولات کشاورزی از بین رفته است.

مرادی خاطرنشان کرد: خانه‌ها، جاده‌ها کشاورزی و فاضلاب‌ها در روستاها با مشکلات عدیده‌ای روبه رو شده است، منتظر فروکش آب هستیم تا بعد از آن وارد عمل شده و در این حوزه به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

وی با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های مردمی استان به سیل‌زدگان بیان داشت: امروز سپاه افتخار دارد که در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج  طرحی را درقالب جهاد همبستگی با محوریت مساجد اجرا کند و کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کرده است.

مرادی افزود: روز گذشته کمک‌های مردمی شهرکرد، فارسان و شیخ‌شبان ارسال شد، امروز هم مردمی از شهرستان‌های بروجن، لردگان و شهرکرد خواهیم داشت، کمک‌ها با استفاده از ظرفیت بسیج ناحیه شوشتر جمع‌بندی و بعد از اسکان مردم درقالب یک پک به هر خانوار اهدا خواهد شد.

وی یادآور شد: با وقوع سیل در برخی از استان‌ها مردم مانند دوران دفاع مقدس وارد میدان شدند و با تمام وجود به مردم  سیل‌زده کمک کردند.

مرادی با اشاره به خدمات درمانی به مردم سیل‌زده جنوب ادامه داد: فردا پنج تیم بسیج جامع پزشکی به منطقه اعزام می‌شود و در حوزه بهداشت و درمان ارائه خدمات خواهند کرد.

جانشین فرمانده سپاه استان به راه‌اندازی موکب حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اشاره و گفت: بسیجیان فعال در این موکب مانند دوران دفاع مقدس با شور و حال بسیار خوبی وارد میدان شدند و روزانه 1500 تا 1700 غذا طبخ و در اختیار مردم منطقه قرار می‌دهند که این کار عظیمی است و شور و حال خاصی در منطقه ایجاد کرده است.

انتهای پیام/1029ج
 
 


کد مطلب: 41855

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41855/سپاه-کنار-ملت-خادم-مردم-سیل-زده-طبخ-روزانه-بیش-1000-پرس-غذا-موکب-حضرت-قمربنی-هاشم-ع-شعیبیه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir