۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳
کد مطلب : ۴۱۸۲۰
معاون پارلمان ریاست جمهوری/

رضایت مردم خوزستان از حضور سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) در مناطق سیل زده

معاون پارلمان ریاست جمهوری ضمن قدردانی از فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، گفت: مردم از حضور، همکاری، همدلی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) در مناطق سیل زده و رسیدگی به مشکلات سیل زدگان رضایت کامل دارند.
رضایت مردم خوزستان از حضور سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) در مناطق سیل زده
به گزارش خبرنگار اعزامی  جهانبین نیوز به مناطق سیل زده خوزستان ، حسین علی امیری ، معاون پارلمانی ریاست جمهوری، در بازدید از روستاهای سیل زده منطقه شعیب، اظهار کرد: متاسفانه روستاها و کشت زارهای زیادی زیر آب رفته و مردم نیز آسیب های زیادی را در این منطقه متحمل شدند.

وی با اشاره به فعالیت های مطلوب کمپ های کمک رسانی در این منطقه، افزود: همدلی و همکاری بی نظیری میان نهاد های مستقر در منطقه از جمله مردم، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، هلال احمر، اورژانس، نیروی آب و 3رمانداری ها برقرار است که توجه به این مهم نیز امری پسندیده است.

امیری خاطرنشان کرد: مردم به دنبال مطالبات خود و رفع مشکلات پس از این وقوع این سیل بوده اند و دولت نیز برنامه های حمایتی متناسبی به منظور جبران خساراتی در زمینه مسکن، کشاورزی، معیشت، بیمه و کمک های بلاعوض را در دستور کار خود قرار داده و بنابه گفته رئیس جمهور می بایست از این اتفاق به عنوان یک فرصت استفاده کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به لزوم  بازسازی  مناطق آسیب دیده به صورت اساسی و بنیادی، تصریح کرد: دستگاه های زیربط دولت در حال ارزیابی خسارات وارد شده هستند و در جلسات دولت نیز به  مسائل و مشکلات ناشی از وقوع سیل و هم چنین کاهش آسیب های سیل زدگان   رسیدگی می شود.

وی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر دولت به دنبال تجهیز منابع به منظور تجهیز نیازمندی های سیل زدگان بوده به زودی محل تامین منابع نیز مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۲۷:۰۸

12 Jan 2020