۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
کد مطلب : ۴۱۷۹۰
امام جمعه فارسان

مجموعه سپاه همواره حرف نخست را در منطقه مي‌زند/ دشمن هيچ‌گاه از دشمني خود دست برنمي‌دارد

امام جمعه فارسان گفت: نيروهاي مجموعه سپاه همواره مجهز به نياز روز در بعد علمي، معنوي و فني و سازندگي هستند اين نهاد در ابعاد فني، سازندگي، صنايع دفاعي و نظامي حرف نخست را در منطقه مي‌زند.
مجموعه سپاه همواره حرف نخست را در منطقه مي‌زند/ دشمن هيچ‌گاه از دشمني خود دست برنمي‌دارد
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در ديدار جمعي از نيروهاي ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان با وي که به مناسبت روز جانباز و پاسدار برگزار شد، با تبريک حلول ماه شعبان و روز پاسدار اظهار کرد: بايد فعاليت‌هاي بسيج، در جامعه اطلاع‌رساني شود.

وي با اشاره به فرمايشات امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري در جمع سپاهيان عنوان کرد: اين سخنان نشان‌دهنده ايمان و اعتقاد اين دو بزرگوار به بالندگي و محبوبيت اين نهاد است.

وي خاطرنشان کرد: سپاه به‌عنوان يک دستگاه انقلابي همواره در تلاش براي حفظ انقلاب اسلامي بوده است.

وي با تأکيد بر اينکه بايد نيروهاي مجموعه سپاه همواره مجهز به نياز روز در بعد علمي، معنوي و فني و سازندگي باشد، تصريح کرد: اين نهاد در ابعاد فني، سازندگي، صنايع دفاعي و نظامي حرف نخست را در منطقه مي‌زند.

وي با اشاره به اينکه نبايد از دشمن غافل شد، افزود: دشمن همواره دشمن است و هيچ‌گاه از دشمني خود دست برنمي‌دارد.

وي بابيان اينکه روح معنويت، ولايتمداري، دشمن‌شناسي، حضور درصحنه و بصيرت عوامل اصلي پيش‌رونده است، تأکيد کرد: داشتن اين روحيه در جامعه بايد هميشه رصد شود.
وي با اشاره به لزوم جوان‌گرايي و توجه به نيروي جوان در مجموعه سپاه بيان کرد: البته بايد توجه داشت جوان‌گرايي به معناي پير زدايي نيست.

وي در ادامه نخستين مخاطب بيانيه گام دوم انقلاب از سوي مقام معظم رهبري را نزديک‌ترين افراد به ستون خيمه انقلاب خواند و گفت: در اين ميان سپاه و حوزه نخستين گروه مخاطب بيانيه گام دوم انقلاب هستند.

وي با تأکيد بر اينکه مقام معظم رهبري تعريف و تمجيد و چاپ پوستر نمي‌خواهند، گفت: ايشان خواستار تبيين فرمايشات خود و اجراي آن در جامعه هستند


انتهاي پيام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۲:۰۲

27 Dec 2019