۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۴۱۷۸۸
امام‌جمعه فارسان:

موکب حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان فارسان راه‌اندازي شد/ همه مشکلات با کمک و همدلي برطرف مي‌شود

امام‌جمعه فارسان گفت: موکب حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان فارسان راه‌اندازي شد و بنا شد جهت کمک به سيل‌زدگان استان خوزستان، در شهرستان شوشتر استقرار يابد.
موکب حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان فارسان راه‌اندازي شد/ همه مشکلات با کمک و همدلي برطرف مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز، جلسه امدادرساني به سيل‌زدگان کشور با حضور امام‌جمعه محترم حجت‌الاسلام‌والمسلمين ملک پور و برخي ادارات و مؤسسات خيريه شهرستان فارسان برگزار شد.

در اين جلسه موکب حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان فارسان با نظارت امام‌جمعه محترم راه‌اندازي شد و بنا شد جهت کمک به سيل‌زدگان استان خوزستان، در شهرستان شوشتر استقرار يابد و به خدمت‌رساني بپردازد.

حجت‌الاسلام محسن ملک پور به فعاليت‌هاي شهرستان فارسان براي کمک‌رساني به مردم سيل‌زده استان‌هاي گلستان و لرستان اشاره کرد و گفت: درحالي‌که دولت بضاعت آن‌چناني براي کمک به سيل‌زدگان ندارد بايد تلاش براي جمع‌آوري و ارسال کمک‌هاي مردمي به اين مناطق را افزايش داد.

وي اظهار داشت: رهبري و دولت بر کمک‌رساني به هم‌وطنان سيل‌زده تأکيد کرده‌اند و همه بايد امکانات خود را براي کمک به سيل‌زدگان بسيج کنيم زيرا اين وظيفه ديني و ملي ماست.

امام جمعه فارسان افزود: اميدوارم مردم شهرستان فارسان همان‌گونه که در کمک‌رساني به مردم زلزله‌زده کرمانشاه خوش درخشيد در کمک‌رساني به هم‌وطنان سيل‌زده در استان‌هاي گلستان، لرستان و خوزستان نيز بدرخشد و همه مشکلات آن‌ها با کمک و همدلي مردم و دولت تا پايان سال برطرف شود.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۴۲:۵۰

29 Dec 2019