۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷
کد مطلب : ۴۱۷۸۱

متخلفان محیط زیستی در چهارمحال و بختیاری به حبس و جریمه نقدی محکوم شدند

یک نفر متخلف محیط زیستی به چهارماه حبس و پرداخت یکصد و پنج میلیون ریال و متخلف دیگر به پرداخت سه میلیون ریال جریمه نقدی در شهرستان کیار محکوم شدند.
متخلفان محیط زیستی در چهارمحال و بختیاری به حبس و جریمه نقدی محکوم شدند
شهرام احمدی مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛  در این باره گفت: دو نفر متخلف محیط زیستی که در دو عملیاتی جداگانه توسط مأموران یگان حفاظت محیط زیست در شهرستان کیار دستگیر شده بودند، محکوم شدند.

وی تصریح کرد : یک نفر متخلف به جرم آتش زدن دو اصله بلوط جنگلی در منطقه حفاظت شده هلن به 4 ماه حبس و پرداخت یکصد و پنج میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

احمدی افزود: برای این متخلف به لحاظ نداشتن سابقه کیفری و وضعیت سنی قرار تعلیق در اجرای مجازات صادر شده و چنانچه وی در مدت تعلیق مرتکب جرم شود، علاوه بر مجازات جرم اخیر، جرم های قبلی نیز اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول اظهار داشت: در پرونده دیگر یک نفر متخلف به جرم شکار غیرمجاز 3 قطعه کبک به پرداخت 3 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

وی عنوان کرد: این متخلفان علاوه بر پرداخت مبالغ فوق ملزم به پرداخت ضرر و زیان محیط زیست نیز هستند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با قدردانی از مشارکت بسیار خوب مردم و دوستداران طبیعت در حفظ محیط زیست، افزود: مردم طبیعت دوست استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف محیط زیستی مراتب را از طریق شماره تلفن های 1540 و 32223572 اطلاع دهند.

احمدی در پایان خاطر نشان کرد: شکار و صید حیات وحش، بدون داشتن مجوز از حفاظت محیط زیست غیر قانونی است و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/1020ج

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۳۶:۵۲

30 Dec 2019