۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۴۱۷۷۳
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

عدم توسعه‌یافتگی زیرساخت‌ها، مشکل عمده در چهارمحال و بختیاری/ مشکل ارتباط دهستان موگویی، یک بار برای همیشه برطرف شود

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: اگر مشکل راه‌های این استان حل شود، بسیاری از مشکلات دیگر چهارمحال و بختیاری نیز برطرف خواهد شد.
عدم توسعه‌یافتگی زیرساخت‌ها، مشکل عمده در چهارمحال و بختیاری/ مشکل ارتباط دهستان موگویی، یک بار برای همیشه برطرف شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری صبح امروز در نشست با وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: یکی از مشکلات عمده چهارمحال و بختیاری توسعه نیافتن زیرساخت‌ها، ازجمله جاده‌های مناسب در این استان است.

وی گفت: اگر مشکل راه‌های این استان حل شود، بسیاری از مشکلات دیگر چهارمحال و بختیاری نیز برطرف خواهد شد.

امام جمعه شهرکرد که سحرگاه روز سه شنبه از منطقه موگویی برای دیدار با وزیر راه و شهرسازی به شهرکرد برگشته بود، افزود: در دهستان موگویی به دلیل نبود جاده دسترسی مطلوب، مردم تا چندین ماه پیش در برف می مانند.

وی تصریح کرد: قرار بود برای رفع مشکلات جاده‌ای این منطقه، محور گردنه عسل کشان بهسازی شود، ولی نظرات کارشناسی با وجود اینکه دولت بودجه‌ای برای آن اختصاص داده بود، باعث کُند شدن طرح توسعه راه منطقه شد و زیرسازی جزیی در این ناحیه صورت گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد از وزیر راه و شهرسازی خواست یک بار برای همیشه مشکل ارتباط دهستان موگویی را برطرف کند تا مردم به مرکز استان دسترسی داشته باشند.

امام جمعه شهرکرد یکی دیگر از اولویت های استان را بازسازی بافت های فرسوده در استان ذکر کرد و افزود: بازسازی بافت های فرسوده و قدیمی در استان نیازمند عنایت و اعتبار ویژه ای می باشد.

وی از مدیریت چهارمحال و بختیاری در بحران سیلاب قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه این سیلاب تلفات جانی نداشت ولی زیرساخت و بخش کشاروزی بسیار آسیب دید که انتظار است دولت اعتبارات لازم را به استان اختصاص دهد.

در سیلاب اخیر نزدیک به 6 هزار میلیارد ریال به تاسیسات زیربنایی، اراضی کشاورزی و مسکن روستایی و شهری استان چهارمحال و بختیاری خسارت وارد شد.

انتهای پیام/1028ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۲:۲۹

27 Dec 2019