۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
کد مطلب : ۴۱۷۳۵
در چهارمحال و بختیاری/

مسئولان تلاش کنند ضعف ها را در بحران های بعدی جبران کنند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مردم و مسؤولان انصافا در صحنه بودند و جلوی بسیاری از خسارت‌های سیلاب را در چهارمحال و بختیاری گرفتند و باید تلاش کنند ضعف‌ها در بحران‌های بعدی جبران شود.
مسئولان تلاش کنند ضعف ها را در بحران های بعدی جبران کنند
به گزارش  جهانبین نیوز ؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد اظهار کرد: گاهی اوقات خداوند ما را در معرض امتحان قرار می دهد تا ببیند ایمان ما تا چه اندازه قوی است که یکی از این امتحانات سیلاب هایی است که در چند روز اخیر شاهد آن بودیم.

وی ادامه داد: ما نباید اجازه دهیم که چیزی ایمان ما را سست و در ما شک و تردید ایجاد کند.

نکونام بیان داشت : بارش باران برکات بسیاری دارد، به فضل پروردگار این خسارت‌ها جبران می‌شود و از این پس شاهد آبادانی همه‌جانبه کشور و رونق کشاورزی در سال‌های ترسالی هستیم، به زودی سختی‌ها رخت بر می‌بندد.

وی با اشاره به اینکه مردم گلایه‌مندی‌هایی را دارند که باید این موضوع مورد توجه مسؤولان قرار بگیرد بیان داشت:  می‌توان با مدیریت سیلاب را هدایت و با برنامه‌ریزی درازمدت اقداماتی را برای جلوگیری از به وجود آمدن خطرات سیلاب طراحی و اجرایی کرد.

نکونام اذعان داشت : دهستان موگویی  در محاصره برف است؛ در چند سال گذشته در نامه‌ای به رئیس‌جمهور مشکلات این منطقه بازگو شد که اعتبار کمی برای این منطقه اختصاص یافت تا راه ارتباطی این روستاها در بارندگی بسته نشود، اما علیرغم پیگیری‌ها جاده ارتباطی دهستان موگویی بسته شده و مردم مشکلات بسیاری دارند.

وی افزود: حدود 15 روستا در دهستان موگویی در محاصره برف هستند و فردا برای پیگیری مشکلات مردم این منطقه و رساندن صدای آن‌ها به گوش مسؤولان عازم این منطقه هستیم و امیدواریم اقداماتی صورت بگیرد تا دیگر شاهد بسته شدن راه ارتباطی این روستاها نباشیم.

امام جمعه شهرکرد بیان داشت: جاده دهدلی برای دسترسی مردم احداث شد، اما مجددا این جاده بر اثر برف بسته شد و حدود 6 روستا در محاصره برف قرار دارند و امیدواریم با همت مسؤولان مشکلات یکی پس از دیگری رخت ببند.

انتهای پیام/1020ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۰:۳۵

30 Dec 2019