۰
plusresetminus
امام جمعه شهر اردل گفت:دراين 40سال باحضور قدرتمند سپاه پاسداران چتر امنيتي خوبي برسر ملت ما ايجادشد و در حوادث گوناگون اخير سيل در گلستان و ايلام حضور نيروهاي نظامي از جمله سپاه در کنارمردم ومسئولان ستودني بود.
تلاش سپاه و بسيج براي کمک به سيل زدگان ستودني است/ پاسداران امنيت، آسايش و سرافرازي را در ميهن عزيز اسلامي بر قرار کردند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با اشاره به فرا رسيدن ماه شعبان، اظهار کرد: ماه شعبان يکي از ماه‌هاي بزرگ خداوند است که حضرت محمد (ص) از اين ماه به عنوان ماه خود ياد کرده‌اند.

بهرامي افزود: در اين ماه مومنان و مسلمانان به راز و نياز با خداوند مي‌پردازند و خود را براي ماه رمضان آماده مي‌کنند.

وي اظهار کرد:شعبان يکي از سه ماه پرفضيلت که هرانسان مومني مي تواند از آن بهره ببرد براي پاکي ،تقرب به خداي متعال  و از چندنظر اهميت بالائي دارد:اولا ولادت شخصيتهاي بزرگي از ستارگان آسمان ولايت وامامت دراين ماه اتفاق افتاد دما ماه پيامبر اکرم(ص) است.
حجت الاسلام بهرامي بيان کرد:قدر شب ها و روزهاي ماه شعبان را بدانيم و در اين شب ها از اطاعت و عبادت خدا غفلت نکنيم.

تلاش سپاه و بسيج  براي کمک به سيل زدگان ستودني است/ پاسداران امنيت، آسايش و سرافرازي را در ميهن عزيز اسلامي بر قرار کردند
 
امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با تبريک ولادت امام حسين(ع) و روز پاسدار اظهار داشت: امام حسين(ع) با حرکت تاريخي خود اسلام و مسلمين را در برابر دشمنان اسلام زنده نگه داشت.

حجت الاسلام بهرامي گفت: نامگذاري روز ولادت امام حسين(ع) به نام روز پاسدار مايه افتخار و مباهات براي پاسداران غيور کشور است و وظيفه آنها را در حفظ و حراست از ميهن و انقلاب اسلامي سنگين‌تر کرده است.

وي با بيان اينکه تلاش سپاه و بسيج  براي کمک به سيل زدگان ستودني است افزود: دراين 40سال باحضور قدرتمند سپاه پاسداران چتر امنيتي خوبي برسر ملت ما ايجادشد و در حوادث گوناگون اخير سيل در گلستان و ايلام حضور نيروهاي نظامي از جمله سپاه در کنارمردم ومسئولان ستودني بود.

امام جمعه شهر اردل با تبريک ولادت حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز تصريح کرد: نامگذاري ولادت حضرت ابوالفضل العباس به نام روز جانباز نيز از اعياد شعبانيه بوده که بيان‌کننده ايثار و فداکاري بزرگ جانباز اسلام است.

حجت الاسلام بهرامي با اشاره به رشادت‌هاي جانبازان خاطرنشان کرد: جانبازان انقلاب اسلامي جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و با از دست دادن اعضاي بدن خود استقلال و عزت را براي ملت ايران به ارمغان آوردند.

وي بر لزوم تکريم و پاسداشت جانبازان تاکيد کرد و گفت: جانبازان عزيز و دلاور انقلاب امنيت و آسايش ملت را بر آسايش خود ترجيح دادند و در حقيقت مي‌توان گفت آنها شهيدان زنده انقلاب اسلامي هستند.
 
خطيب جمعه شهر اردل  با اشاره به 20 فروردين روز فناوري هسته اي در نظام جمهوري اسلامي  گفت : روز 20 فروردين روز فناوري هسته اي در نظام جمهوري اسلامي ايران است که ما اين روز و ياد تمامي شهدا و شهداي هسته اي را گرامي ميداريم ودانشمندان متعهد كشور با اعتماد به نفس و توكل بر خدا توانستند دانش هسته اي را، كه از پيچيده ترين و ارزشمندترين رشته هاي علوم روز دنيا است، بومي كنند.

حجت الاسلام بهرامي بيان کرد:در 20 فروردين 1385جوانان مومن اين ملت در سايه حمايت مسئولان توانستند به فن آوري غني سازي اورانيوم وراه اندازي يک زنجيره ي کامل غني سازي در نطنز در بهت بيگانگان برسند.

وي افزود: يادآوري اين روز براي اين است که بدانيم روحيه ما مي توانيم وهمت وتلاش وتکيه برظرفيت داخلي کشور ونهراسيدن از دشمن راه پيشرفت کشوراست،بدانيم چه مسيردشواري دراين40سال طي شدتابه اين پيشرفتها رسيديم دانشمندان جوان ماچه سختيهاي را متحمل شدند تا هسته اي شديم اينها رافراموش نکنيم.
انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۰:۳۱

30 Dec 2019