۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۴۱۷۲۵
فرماندار شهرستان فارسان خبر داد:

نجات خانواده ۴ نفره شهر گوجان/ پر آب شدن سد روستای بیدکل بعد از 10 سال

فرماندار شهرستان فارسان از نجات خانواده 4 نفره گوجاني که ماشين آن‌ها گرفتار طغيان رودخانه در مسير زيارتگاه غار آقا سيد عيسي شده بود خبر داد.
نجات خانواده ۴ نفره شهر گوجان/ پر آب شدن سد روستای بیدکل بعد از 10 سال
مرداس طاهري در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: با تلاش و همکاري به‌موقع دستگاه‌هاي راهداري؛ جمعيت هلال‌احمر؛ شهرداري گوجان و فرمانداري شهرستان فارسان خانواده چهار نفرِ گوجاني که ماشين آن‌ها گرفتار طغيان رودخانه در مسير زيارتگاه غار آقا سيد عيسي شده بود نجات پيدا کردند.

وي اظهار داشت: براثر شدت باد قيرگوني و ايزوگام تعداد 20 ساختمان مسکوني در سطح شهرستان تخريب شد.

وي همچنين افزود: برق شهرجونقان هم قطع گرديد که با تلاش کارکنان شرکت برق رفع مشکل گرديد و اين مشکل حل شد.

وي بيان داشت: رانش زمين حدود 30 متر از جاده روستاي بيدکل را تخريب کرد و بلافاصله راهداران نسبت به ترميم و برقراري ارتباط اقدام کردند.
 سد خاکي بيدکل از توابع بخش مرکزي فارسان پس از 10 سال پرآب شد و سرريز کرد.

همشهريان محترم گوجاني با توجه به طغيان رودخانه و ريزش قسمتي از جاده بيدکل خواهشمنديم از سفر به غار آقا سيد عيسي مخصوصاً فردا که سيزده‌بدر هست خودداري بفرمائيد.

سيل در شهرستان فارسان مي‌توانست يک بحران بسيار جدي باشد که با اقدامات خوبي با حضور همه دستگاه‌ها در قبال برنامه‌ريزي که در اين سيل با مديريت و هدايت فرماندار شهرستان انجام شد شرايط مناسبي براي حل اين مشکل فراهم شد.

گوجان يکي از شهرهاي استان چهارمحال و بختياري است. گوجان مرکز ميزدج عليا يکي از شهرهاي بخش مرکزي شهرستان فارسان، استان چهارمحال و بختياري ايران است.

انتهای پیام/

 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۱۵:۳۸

28 Dec 2019