۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۴۱۷۱۹
مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال وبختیاری

تاکنون هیچ گونه خسارت جانی دراستان گزارش نشده است/بازگشایی روستای لبد شهرستان کوهرنگ تا پایان امروز

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال وبختیاری گفت: خوشبختانه تاکنون هیچگونه خسارت جانی به‌علت بارش‌ها از روز گذشته در هیچ یک از نقاط استان گزارش نشده است.
تاکنون هیچ گونه خسارت جانی دراستان گزارش نشده است/بازگشایی روستای لبد شهرستان کوهرنگ تا پایان امروز
ستار فرهادی مدیرکل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری در گفت وگوبا جهانبین نیوز، با اشاره به ریزش بهمن به طول 800 متر و ارتفاع 6 متر در شهرستان کوهرنگ طی چند روز اخیر، گفت: این بهمن موجب بسته شدن جاده روستای لبد شده بود که در صورت مساعد شدن شرایط آب و هوایی تا آخر وقت امروز بازگشایی خواهد شد.

فرهادی با اشاره به بارش‌های شدید در نقاط مختلف استان، گفت: در حال حاضر راه‌های ارتباطی استان باز است ولی در جاده‌های کوهستانی به خصوص در شهرستان کوهرنگ و اردل فرونشست‌های موردی گزارش شده که لازم است رانندگانی که قصد عبور از این محورها را دارند، با احتیاط تردد کنند.

وی با اشاره به ریزش بهمن به طول 800 متر و ارتفاع 6 متر در شهرستان کوهرنگ طی چند روز اخیر، گفت: این بهمن موجب بسته شدن جاده روستای لبد شده بود که در صورت مساعد شدن شرایط آب و هوایی تا آخر وقت امروز بازگشایی خواهد شد.

فرهادی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون هیچگونه خسارت جانی به‌علت بارش‌ها از روز گذشته در هیچ یک از نقاط استان گزارش نشده است.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۱:۴۴

27 Dec 2019