۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
کد مطلب : ۴۱۶۸۸
امام جمعه موقت شهر فارسان

مردم و مسئولين آمادگي خود را براي بارش هاي آينده حفظ کنند

امام جمعه موقت شهر فارسان گفت: جا دارد از همه مسئولين شهرستان به خاطر زحمت‌هاي که در مديريت بحران کشيدند تشکر کنيم و ان شاءالله با بارش‌هاي خوبي هم که در راه است مي‌طلبد همه مردم و مسئولين آمادگي خود را حفظ کنند تا بدون خسارت به پايان برسد.
مردم و مسئولين آمادگي خود را براي بارش هاي آينده حفظ کنند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام مسلم رضايي در خطبه‌هاي اين هفته شهر فارسان گفت:شما را به رعايت تقواي الهي دعوت مي‌کنم، تبعيت کردن از حدود الهي و واجبات الهي و رعايت کردن و پرهيز از معاصي الهي و ترک محرمات الهي. تنها راه نجات و رسيدن به سعادت ابدي در دنيا و آخرت رعايت تقواي الهي است.

وي به بارش هاي روزهاي اخير اشاره داشت و گفت: بارش‌ها روزهاي گذشته بسيار خوب بود اما خسارت‌هاي هم داشت که جان باختن تعدادي از هم‌وطن‌هاي عزيزمان را تسليت عرض مي‌کنم.

وي بيان داشت: در استان ما هم بارش‌هاي خوبي اتفاق افتاد و در شهرستان هم بارش‌ها بسيار خوب بود. جا دارد از همه مسئولين شهرستان به خاطر زحمت‌هاي که در مديريت بحران کشيدند تشکر کنيم و ان شاء الله با بارش‌هاي خوبي هم که در راه است مي‌طلبد همه مردم و مسئولين آمادگي خود را حفظ کنند تا بدون خسارت به پايان برسد.

وي به سخنان مقام معظم رهبري در اول فروردين‌ماه در حرم امام رضا (ع) اشاره داشت و بيان داشت: اين سخنان نکات بسيار مهمي داشت که به چند نکته اشاره مي‌کنم نبايد چشم‌ها به غربي ها باشد حرف بسيار زياد است در اين زمينه، بايد از کمک غرب چشم‌پوشي کنيم.

وي اظهار داشت: از غربي‌ها انتظار توطئه، خيانت، خنجر از پشت زدن مي‌توان داشت، اما انتظار کمک و همراهي نمي‌توان داشت.

وي گفت: بزرگ‌ترين اتفاقي که در جهان بشريت رخ‌داده در دهه سوم اين ماه قرار دارد و آن بعثت خاتم انبيا (ص) است و هيچ روز و شبي در آفرينش به زيبايي، شکوه و الهام بخشي آن شب و روز بعثت نمي‌رسد.

وي افزود: از دل آن واقعه ميمون، يک شخيصت به‌تمام‌معنا کامل از ميان خود انسان‌ها با رسالت و مأموريتي الهي برانگيخته مي‌شود. اينکه پيامبر از خود مردم است مورد تأکيد حضرت حق است.

امام‌جمعه موقت فارسان ضمن تبريک روز ۱۲ فروردين گفت: در هيچ انقلابي سابقه نداشته است که 50 روز پس از پيروزي، اصل نظام به رفراندوم گذاشته شود اما در ايران با اعتماد امام (ره) به مردم و اعتماد مردم به مرجع تقليدشان اين اتفاق افتاد و امام (ره) باوجود مخالفت‌هاي گروه‌هاي مختلف ازجمله نهضت آزادي و برخي روشنفکران با جمهوري اسلامي اعلام کرد که جمهوري اسلامي نه يک کلمه کم و نه يک کلمه زياد و مردم نيز پاي صندوق‌ها رفتند و همان جمله امام (ره) را تحقق بخشيدند.

انتهاي پيام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۹:۲۱

30 Dec 2019