۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰
کد مطلب : ۴۱۶۸۳
فرماندار شهرستان فارسان خبر داد:

خسارت بيش از 52 ميليارد توماني سيل اخير به شهرستان فارسان/عامل اصلي سيلاب شهرستان تصرفات غيرقانوني حريم رودخانه‌ها

فرماندار شهرستان فارسان گفت: بيش از ۵۲ ميليارد تومان خسارت به اين شهرستان واردشده است که عمدتاً در بخش‌هاي کشاورزي، مهندسي رودخانه‌ها، پل‌ها و جاده‌ها مي‌باشد.
خسارت بيش از 52 ميليارد توماني سيل اخير به شهرستان فارسان/عامل اصلي سيلاب شهرستان تصرفات غيرقانوني حريم رودخانه‌ها
مرداس طاهري در بازديد از مناطق سيل‌زده در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: بيش از ۵۲ ميليارد تومان خسارت به اين شهرستان واردشده است.

وي افزود: عمدتاً در بخش‌هاي کشاورزي، مهندسي رودخانه‌ها، پل‌ها و جاده‌ها مي‌باشد.

وي اظهار داشت: يکي از عوامل اصلي بروز سيلاب در اين شهرستان تصرفات غيرقانوني بستر و حريم رودخانه‌ها توسط اشخاص در بعد کشاورزي و ساخت سازه‌ها مي‌باشد.



وي بيان داشت: عامل ديگر احداث واحدهاي دامداري، مرغداري، پرورش قارچ و شيلات در مکان‌هاي نزديک بستر رودخانه و مناطق پست و همچنين عدم رعايت و نظارت کافي در ساخت سازها مخصوصاً تراز ساختمان نسبت به بر و کف اراضي اطراف و عدم پيش‌بيني سيل گير بودن مکان‌هاي احداث اين واحدها مي‌باشد.

فرماندار شهرستان فارسان، مسئولين شهرستان، شهردار و شورايي چليچه به بررسي مشکلات سد سنگي ملاتي آب مراد شهر چليچه پرداختند.


 
سيل و طوفان زمين ساحلي شهداي چليچه را هم از خسارت بي‌نصيب نگذاشت

در پي بارش‌هاي اخير علاوه بر جمع شدن آب در زمين سرعت باد باعث تخريب بخشي از حفاظ‌هاي دور زمين شد. سرعت باد و طوفان درب ورودي اصلي را از جا درآورده است.مديريت باشگاه همه عوامل تيم را براي رفع قسمتي از مشکلات در روز پنج‌شنبه از ساعت ۱۰ صبح به زمين ساحلي فراخواند.



مديريت ستودني در بارش هاي اخير!

سيل در شهرستان فارسان مي‌توانست يک بحران بسيار جدي باشد که با اقدامات خوب و با حضور همه دستگاه‌ها در قبال برنامه‌ريزي که در اين سيل با مديريت و هدايت فرماندار شهرستان انجام شد شرايط مناسبي براي حل اين مشکل فراهم شد.

انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۹:۱۲

30 Dec 2019