۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۴۱۶۷۸
مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی چهارمحال وبختیاری؛

سالن های ورزشی استان آماده اسکان اضطراری برای وقوع احتمالی وقایع طبیعی است

مدیرکل سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری گفت: سه مجموعه ورزشی کارگران در استان آماده اسکان برای وقوع احتمالی سیل است.
سالن های ورزشی استان آماده اسکان اضطراری برای وقوع احتمالی وقایع طبیعی است
به گزارش جهانبین نیوز ، سید حفیظ الله فاضلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری  اظهار کرد: از تمامی  امکانات دستگاه های تابع این سازمان در راستای حفظ و حراصت از مسافران نوروزی و مردم  استان استفاده  می شود.

وی با اشاره به سیل خیزی  استان چهارمحال و بختیاری ، افزود:  این دستگاه و دستگاه های تابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای اسکان و ارائه خدمات به مردم و مسافران نوروزی، آمادگی های لازم را دارند.

فاضلی خاطرنشان کرد: اسکان 10 خانواده در اقامتگاه های کارگری در سطح استان و ارسال بیش از هفت هزار قوطی شیر خشک به مناطق سیل زده در استان گلستان از اقداماتی است که تا کنون توسط این دستگاه انجام شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: تمامی خدمات، امکانات بهداشتی و درمانی زیرمجموعه سازمان تأمین اجتماعی استان برای حادثه دیدگان فراهم شده است و از هیچ  تلاشی برای امدادرسانی و یاری رساندن به هموطنان و  مردم آسیب دیده، دریغ نخواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۲۹ ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۱:۰۵

27 Dec 2019